donderdag 9 januari 2014

Altijd weer leuk om te zien!!

Een ander ding wat ik leuk vindt aan de CHA, behalve alle nieuwe spullen, zijn de foto's en filmpjes op locatie.
Another thing I like about the CHA, except for all the new stuff, are the pictures and movies on location.
 
Eerst het opbouwen van alle stands en dergelijke en dan de promo-video's. Zoooooooooo leuk!!
First, build all the stands and then the promo videos. Soooooooooo nice!
 
Hier de eerste foto's van de opbouw van de stand van Tim Holtz, of Ranger.
Here are the first pictures of the construction of the stand of Tim Holtz, or Ranger.





Wat gaat het worden?? Vorig jaar hadden ze een hoekje in de stand dat mij ontzettend aansprak. Je moet het maar verzinnen!!
What will it be? Last year they had a corner in the stand that appealed to me so much. You just have to come up with it!

Echt geweldig!!!
Really amazing!!
 
Nu een zeer kleine greep uit de vele, vele nieuwe producten die TH ( Ranger) op de markt gaan brengen.
Now a very small sample of the many, many new products that TH (Ranger) is going to bring to the market.
 
Zelf zie ik hier het nut niet van in, een mini versie van de Distress inkten.
Personally I do not see the use of this here, a mini version of the Distress inks.
 
Tja, en dit lijkt me wel weer handig!! Zo kun je volgens mij goed, gericht, in alle hoekjes komen. Ik ben voor!!
Well, and this seems like a handy again! So you can come in all corners. I'm for it!
 

En dit?? Dit lijkt me heel handig!! Geen compressor of zo nodig, volgens mij, en toch lekker sprayen. Echt een hebbedingetje voor mij.........
And this? This seems very handy! No compressor, I think, and yet delicious spraying. Really a gadget for me ......... 

Zijn dit echt aanvullingen op wat er al is, vraag ik me af. De pijlen spreken mij wel aan.

Deze set lijkt me eerlijk gezegd aantrekkelijker!! Met stempels er bij. Ben gek op stempels!!
Are these really additions to what is already there, I wonder. The arrows speak to me.

Zelf ben ik gek op alfabetjes, deze vindt ik dan ook heeeeeeeeeeel mooi!!
Personally, I love alphabets, then this I think is sooooooooooooo beautiful!
 
 
Oooooooooooo, alweer zoveel mooie dingen en dan heb ik nog niet eens alles laten zien!!!
Oooooooooooo, already so many beautiful things, and I have not even shown everything yet!
 
Ook al begint de beurs morgen, de komende dagen zal ik nog veel meer plaatsen. En ik zal op zoek gaan naar filmpjes. Altijd leuk!!
Even though the show starts tomorrow, the next few days I will show more sneaks. And I will surch for videos. Always so much fun!
 
Ik ga verder genieten van mijn vrije dag!
I am going to enjoy my day off!
 
Tot ziens!
See you!!
 
Marianne
 


Geen opmerkingen:

Travelers Notebook

Ja, het is weer een hele tijd geleden dat ik hier heb geplaatst maar dat wil niet zeggen dat ik verder niets gedaan heb.  Eigenlijk ben...