zondag 12 januari 2014

De laatste plaatjes van vanavond

Op de Facebook-pagina van Scrapdelight zag ik een berichtje over Teresa Collins die projectjes aan de dames had meegegeven om mooie foto's van te kunnen maken.
Toen ik op de blog van TC ging kijken zag ik nog wat mooie foto's van de vier nieuwe lijnen die binnenkort uit gaan komen.
De foto's zijn op de beurs genomen dus kunnen we meteen zien hoe het presenteren van nieuwe producten gaat.
On the Facebook page of Scrapdelight I saw a message about Teresa Collins who had given little projects the ladies to make lovely pictures for the clients of the scrapbookstore.
When I went to check out the blog of TC I saw some nice pictures of the four new lines that will soon be for sale in the stores.
The photos were taken at the show so we can immediately see how the presentation of new products goes.


 
Zijn het geen hartstikke leuke papiertjes??!! Daar zie ik wel een miniboekje van zitten.
Are they not awfully nice scrapbookpapers?! I can see a minibook made of these papers.
Weet je wat ik ook zo leuk vindt aan die beurzen? 
De foto's van: "Kijk mij eens met"!!
You know what I love about these trade fairs?
The pictures of: "Look at me with"!
Hier een foto van Teresa met een paar bezoekers van de beurs.
Here's a picture of Teresa with a few visitors of the fair.
 
 

Ik ga weer op zoek naar leuke video's en leuke foto's.
I'm looking for cool videos and fun pictures again.
Fijne zondagavond verder!
Have a nice sunday night!
 
Marianne


Geen opmerkingen:

Travelers Notebook

Ja, het is weer een hele tijd geleden dat ik hier heb geplaatst maar dat wil niet zeggen dat ik verder niets gedaan heb.  Eigenlijk ben...