vrijdag 4 juli 2014

Sneak Peek Summer Season Product Release

Met in mijn achterhoofd alle ideeën voor diverse workshops voor het komende seizoen, kijk ik steeds met spanning naar alle sneak peeks die te vinden zijn op internet. 

De vorige keer liet ik al wat dingen zien die komen gaan van Basic Grey, nu is Authentique Paper aan de beurt.

Ik zie op zo'n blog wat ze gaan uitbrengen en zit dan al te verzinnen wat ik daar mee zou kunnen doen. Papier voor lay-outs, miniboekje hier, miniboekje daar, vlaggenlijn om de hobbyruimte op te fleuren. Het houdt niet op. 

Laat ik met jullie delen wat ik allemaal gezien heb. Wel zo aardig natuurlijk!! ;-)

Radiant:


En natuurlijk een leuk voorbeeld:
Hier hou ik zo van. Lekkere frisse kleuren. Leuke, schattige printjes!! Helemaal mijn ding!!

Harmony:


Deze lijn vind ik wel grappig maar ik vind het te veel op een andere papierlijn lijken. Ik denk dat ik dit papier eerst in het echt zou willen zien. 

Classique: Pretty


Dit papier zie ik helemaal zitten voor het foto-album van mijn kleindochter Fem of voor een miniboekje met foto's van haar. Helemaal leuk!!! Leuke kleuren, leuke printjes!! Lekker strak maar toch cute genoeg! 

Adventure:


Deze papierlijn is niet helemaal mijn ding. Ik hou niet zo van die natuur- en campeerdingen. Het rood geruite vel vind ik wel heel erg leuk dus ik denk dat ik deze lijn ook eerst in het echt wil zien. Het ik dus een excuus om weer eens op pad te gaan. Hahaha!! 

Maar goed, van dit ene bedrijf komt al zat leuks op de markt. Dat wordt weer zeer moeilijk om te kiezen natuurlijk!! 

Ik wens iedereen een fijne avond verder en een heel fijn weekend!

Marianne

Geen opmerkingen: