donderdag 17 december 2015

Sneak Peek Buttons Galore

Ik heb een nieuwe sneak peek! Een sneak peek van een merk die ik alleen maar ken van heerlijke zakken met allerlei knoopjes in bij elkaar passende kleuren, Buttons Galore.
I have a new sneak peek! A sneak peek of a brand that I only know of delicious bags of all kinds of buttons in matching colors, Buttons Galore.

May Flaum, een heel creatieve dame die ik al een paar jaar volg, krijgt haar eigen embellishments lijn. Het doet mij een beetje denken aan de doosjes van Minideco.
May Flaum, a very creative lady who I follow a couple of years, is getting her own embellishments line. It reminds me a little of the boxes of Mini Deco


May Flaum krijgt nu een eigen lijn "28 Lilac Lane" genaamd. Het ziet er allemaal wel heel erg aantrekkelijk uit hoor!!
May Flaum now gets her own line "28 Lilac Lane" called. It all looks very very attractive!!







                             

Het ziet er allemaal heel leuk en aantrekkelijk uit en ik zie het mezelf wel gebruiken. Het lijkt me erg leuk op scrapbook LO's, kaarten, PL maar ook op andere projectjes zoals miniboekjes.
It all looks very nice and attractive and I see it use myself. It seems very nice on scrapbook LO, cards, PL but also on other small projects such as mini books.

Hou het blog in de gaten want ik zoek nog steeds naar leuke sneaks.
Keep an eye on the blog because I'm still looking for fun sneaks.

Fijne dag!
Have a nice day!
Marianne


Geen opmerkingen:

Travelers Notebook

Ja, het is weer een hele tijd geleden dat ik hier heb geplaatst maar dat wil niet zeggen dat ik verder niets gedaan heb.  Eigenlijk ben...