maandag 22 september 2008

Ik voel mij vereerd

Sinds begin dit jaar versterk ik het designteam van Croptime in Alphen aan den Rijn. Dat was natuurlijk hartstikke leuk!! Het voelt heel vreemd als vreemden, die al jaren in de scrap en kaartenwereld rondhobbelen, jouw werk leuk/ mooi vinden. En dan komt opeens het aanbod om het designteam van een groothandel te gaan versterken!! Helemaal leuk natuurlijk!! Dus, BBG here I come!!! Je snapt het al, die groothandel is BBG, de leverancier van Creamotion en EK Succes producten. Ik wordt de "mevrouw van de kaarten" dus ik ben erg benieuwd. Om te wennen heb ik alvast een kaartje gemaakt met een van de nieuwe stempeltjes van BBG.


Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...