maandag 10 november 2008

Workshop Verjaardagskalender op Standaard

Op vrijdagavond 28 november geef ik de workshop Verjaardagskalender op Standaard. Het wordt een verjaardagskalender gemaakt met scrappapier. Voor de maanden van het jaar gebruiken we de Cricut. De kalender versieren we met bloemen, knopen, linten, verf en wat we nog meer kunnen vinden. Je kunt zelf papier uitzoeken die je mooi vindt. Daarbij zoek ik dan linten en bloemen die op dat moment verkrijgbaar zijn. Uiteraard zorg ik dat het een mooi en fleurig geheel wordt. Het wordt een pronkstukje om al je dierbaren op te zetten zodat je nooit meer een verjaardag vergeet.

Zoals gewoonlijk hebben we alle gereedschappen om te gebruiken in huis maar als je een schaar of een mesje hebt waarmee je lekker kunt werken, zou ik het zeker meenemen.


De prijs is €39.50. Dat is inclusief alle materialen en gereedschappen zoals papier, lijm e.d. die je nodig hebt. En er is natuurlijk veel koffie en thee!!


De workshop begint om 19.00 uur en duurt tot 22.00 uur.


Ik hoop tot ziens bij de workshop!!

Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...