zondag 1 maart 2009

Kaartenschets maart

Op de site van Hobbyworld plaats ik elke maand een kaartenschets. De schets van maart, met voorbeeldkaart, heb ik net geplaatst. Misschien is het leuk om daar ook eens te kijken en een kaart te maken van deze schets. Plaats je kaart onder mijn bericht in het topic van de maand maart. Zo hebben we alle door jullie gemaakte kaarten bij elkaar!! Ik ben zo benieuwd wat jullie ervan maken!

Dit is mijn voorbeeldkaart. De schets is de basis van de kaart, je kunt dus zelf nog van alles toevoegen zolang de basis maar hetzelfde is. Ik heb een stempel, bloemen met glasbrads en lint toegevoegd.


Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...