vrijdag 12 juni 2009

Er ligt weer iets te sudderen

Er ligt weer iets te sudderen op mijn werktafel. De dochter van een collega van mij had een zoontje gekregen en Georgien, de collega, had foto's gemaild. Natuurlijk!! Ze was zo ontzettend trots!! Na één blik op de foto's wist ik dat ik ze MOEST scrappen!!! Spullen bij elkaar zoeken, en........................ Dit is het voorlopige resultaat.


Werkstukjes liggen bij mij altijd een tijdje op mijn werktafel zodat ik nog een beetje kan schuiven en veranderen voordat ik het definitief vastplak. Natuurlijk laat ik ook het eindresultaat zien!!

Marianne

2 opmerkingen:

liszha zei

Ik vind hem te schattig! Nu al! Ben benieuwd hoe die uiteindelijk wordt.

RosesMarijke zei

Het lijkt me heel mooi worden!!

Kan toch niet anders?sitypha

Groetjes van Marijke(Alphenaar)

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...