woensdag 18 november 2009

My Scraproom

Op het blog van een, ik dacht Australische, dame zag ik foto's van haar "Scraproom". Nou heb ik ook een eigen "Scraproom" en kamp doorlopend met ruimtegebrek. Dus even kijken hoe haar kamer er uit zag.


Erg mooi en errug CLEAN!!!
Nu die van mij.........................................








Sorry hoor!! Ik ben dus een rommelkont!! Ik ben wel meer dan dik tevreden met mijn kamertje hoor. Ik moet alleen eens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed opruimen...................................

Marianne

5 opmerkingen:

Angelique zei

ooowww wat heb je veel spulletjes zeg, ik dacht al dat ik erg was!! Maar die eerste kamer is super zeg en wat een ruimte!! Opruim ze hihihi!!!

Bergkaarten zei

Hahahaha....ik geef de voorkeur aan jouw gezellige hobbykamer hoor!
Je kunt tenminste zien dat daar met veel plezier geknutseld wordt.
Groetjes, Jannie (Bergkaarten)

liszha zei

Jeetje, je kan een winkel beginnen!

Marjaco hobby zei

wat een mooie creaties maak je.
Werkte jij niet eerst onder de naam Toetoefroetie.
Als dit zo is dan ken ik je nog van een vorig fora.

groetjes
Marleen

Marjaco hobby zei

hallo Marianne.
Mooie creaties heb je hier op je blog staan.
Kan het zijn dat je eerst onder de naam toetiefroetie werkte, als dit zo is dan ken ik jou nog van een vroegere forum.

groetjes
Marleen

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...