zaterdag 17 juli 2010

Sneak Peek Die Cuts With a Vieuw

Van DCWV heb ik al een paar prachtige papierblokken. Het is een zeer mooie kwaliteit papier met vaak glitters of verdikkingen (embossing). Voor de CHA hebben ze ook weer een paar prachtige blokken ontwikkeld.
"Designer Blue Jeans" and "Weathered and Worn Stack" Klik hier voor de video.

Black Currant:




Textures & Finishes:





Dit papier vind ik altijd een aanrader!! Als ik in de winkel kom kijk ik altijd even in de hoek waar deze papierblokken liggen om te kijken of er nog iets nieuws ligt. Ik kan niet wachten!! De Black Currant lijn vind ik wel heel erg mooi!

Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...