donderdag 20 januari 2011

Weer nieuwe sneak peeks van Winter CHA 2011

Vanmorgen zag ik al snel dat er weer veel nieuwe sneak peeks waren geplaatst. Dus......... aan de slag!!
Jammer genoeg nog geen nieuwe stempels van Tim Holtz maar wel nieuwe Idea-Ologie.
Websters Pages heeft prachtige ribbons en tickets.


KI Memories: Puffies
Jenni Bowlin: Diversen
Kaiser Craft: Paper Blooms
Making Memories: Diversen
Creative Imaginations: Marrakesh
Creative Imaginations: Magic Attractions
Creative Imaginations: Wild Spirit Collection
Crafters Workshop: Templates
Donna Salazar: Complete Line
Best Creation: Diverse Lijnen
Bo Bunny: De complete lijnen
Maya Road: Elke dag nieuwe sneaks

Wat een klein lijstje vergeleken die van gisteren. Maar zeker niet minder leuk!! Ik mag wel alvast gaan sparen.
In elk geval kijk ik nu uit naar de Valentijnsswap, ik ben zo benieuwd wat dat gaat brengen??!!

Fijne dag!
Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...