zondag 6 november 2011

Opbergen van foams

Gisteren gaf ik de Basisworkshop Stempelen bij Hobby World Croptime. Tijdens deze workshop vroeg een van de cursisten hoe je omgaat met de foampjes van de blending tool. Moet je steeds de foam uitwassen zodat je ze kunt hergebruiken? Distress inkt is tenslotte wateroplosbaar??!
Ik heb ze toen verteld dat ik de foam bewaar in een grote plastic zak, maar dat wordt best wel vies, en wat ik op een beurs had gezien.
Ik kwam bij de stand van Scrapdelight en Michelle had CD-doosjes met daarin de foam opgeborgen. Hartstikke handig!!
Als surfend kwam ik op haar blog en zag de opruimtip weer en besloot meteen de tip ook op mijn eigen blog te plaatsen.
Hierbij dus de tips om je foam op te bergen. Echt heel handig!! Als ik even tijd heb ga ik zeker mijn foam in de CD-hoesjes opbergen!

Fijne avond,
Marianne

1 opmerking:

Ans zei

Een goed idee, nu liggen ze in een emmertje en soms heb ik al hele vieze handen voor ik begin.

Liefs Ans

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...