zaterdag 24 juli 2021

Waar ga je jouw DITL in documenteren?

 Waar ga jij jouw foto's van de DITL in bewaren? Gebruik je een kant en klaar album of maak je zelf iets? Doe je het in een Travelers Notebook of misschien een Story Journal? Het kan allemaal. 

Mijn December ( not so) Daily heb ik afgelopen jaar in een zelf gemaakt albumpje gemaakt. Ik heb pagina's gemaakt waar ik de onderste rand van geponst heb met verschillende randponsen. De pagina's verschillen van lengte zodat je echt de verschillende randen kunt zien. 

Naast mijn DD 2020 ligt een boekje dat ik heb gemaakt van 4x6 Project Life kaarten. Deze lagen maar stof te vangen omdat ik ze niet gebruikte, maar kon er mooi een heel leuk boekje van maken.


Op de onderste rij op de foto ligt helemaal links een klein gebonden boekje, met hidden hinges, zoals ze ook wel genoemd worden. Daar vindt je op Youtube heel veel tutorial-filmpjes van. In het midden ligt een boekje dat ik gemaakt heb van zelf gemaakte enveloppen. De enveloppen  heb ik gemaakt van designpapier en een punchboard van We R Memory Keepers. Het laatste boekje heb ik gemaakt van een kartonnen doos. Super simpel maar wel heel erg leuk.

Je kunt er dus alle kanten mee op. Zelf heb ik gekozen voor een 4x4 minialbum waar ik in ga werken. Ook wel weer een uitdaging want dat werkt echt weer heel anders dan 12x12. 


De volgende keer zal ik uitleggen hoe we te werk gaan en wat suggesties geven wat foto's maken betreft.

Mocht je meer willen zien of lezen? Ga dan naar mijn FB pagina: Scrappy Fingers. Daar post ik regelmatig allerlei dingen.

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...