woensdag 11 augustus 2021

What's On Your Workdesk Wednesday?

WOYWW bestaat al heel lang. Verschillende Amerikaanse dames en  heren posten dit regelmatig op hun blog. Ik heb het ook een tijdje gedaan en ben er nu weer helemaal mee terug. 

De afgelopen maanden had ik totaal geen mojo, zoals dat genoemd wordt, maar door wat projectjes weer op te pakken en af te maken heb ik dat weer terug gekregen. 

Het is woensdag vandaag, dus..... WOYWW.

Op mijn werktafel liggen de restanten van de Dream Big collectie van Simple Stories. Daar heb ik gisteravond een LO mee gemaakt. Ik heb nog een foto van onze jongste kleindochter gevonden waar ik dit papier ook heel goed bij kan gebruiken. De zwart-wit foto's van de kleinkinderen ga ik gebruiken op een LO, ook weer geïnspireerd op onderstaande LO. Welk papier ik daar voor ga gebruiken, weet ik nog niet.

Een paar weken geleden zag ik een heel leuke LO op internet en ik heb deze gebruikt als inspiratie.

Wat ligt er op jouw werktafel?


Fijne dag!

Marianne


Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...