zondag 22 april 2012

Sneak Peek Uitdaging April

De uitdaging van april is: Cardstock Only.

Ik had meteen al inkt, stempels en Glimmermist in mijn gedachten. Dat moet te zien zijn geweest op mijn gezicht want Corinne zei meteen: "Jij mag ook géén Glimmermist gebruiken"!!
In eerst instantie was ik teleurgesteld maar meteen kwam ik op een geweldig idee!! Wat dat is, kan ik natuurlijk nog niet vertellen maar hier heb je alvast een sneak peek.
Wat je aan kleur ziet is géén Glimmermist.

Wat is het wel??????????

Marianne

2 opmerkingen:

marja zei

ik denk airbrush
liefs marja

Ans zei

Spannend, ben wel heel benieuwd naar het geheel.
Helemaal niet nieuwsgierig hoor, of..............

Liefs Ans

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...