zondag 22 april 2012

De Uitdaging van maart

Sinds vorige maand doet er nog een collega mee met de Uitdaging, Charlotte. Charlotte is een beginnende scrapper, dus we zijn "voorzichtig" begonnen.
Ik was aan de beurt om iets te verzinnen en ik had dus voor een sketch gekozen.
Ik had zelf al een sneak peek geplaatst en heb daar hele leuke reacties op gekregen!! Dit is wat ik er van gemaakt heb. Natuurlijk met foto's van Milo zodat zijn scrapalbum ook nog eens vol komt.
Ik moet zeggen, dat ik wel erg blij ben met het resultaat! Een heerlijk, toch wel lekker simpele, frisse, lay-out.
De resultaten van mijn collega's kun je zien op de pagina van de Uitdaging.

Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...