zondag 22 april 2012

Update Milo

Zo, het is weer een behoorlijke tijd geleden dat ik iets geplaatst heb op het blog. Laten we dan eerst maar eens beginnen met een update van mijn kleinzoon Milo.
Milo kan los lopen!!! Was het eerst nog aan ten minste één vinger, nu loopt hij los!!
Afgelopen woensdagochtend was ik natuurlijk weer van de partij om hem te knuffelen en toen liet hij toch nog even zien wat hij kan!! En als hij eenmaal op gang is gekomen, gaat ie als een speer!! Ik kon hem dan ook niet zo goed bijhouden met mijn camera.
 
Opgelucht, dat hij het gehaald had, stortte hij zich in de armen van zijn papa om daarna even lekker tegen hem aan te leunen.
Is het niet een heeeeeeeeeeeeerlijk mannetje??!!

Marianne

1 opmerking:

Anoniem zei

ik probeer het nog maar eens het lukt mij niet altijd om een berichtje te sturen.bij jou is het alles of niets ik heb zo vaak gekeken dat ik bijna de moed had opgegeven.,maar er staan hele mooie dingen op .je hebt je best gedaan hoor.veel liefs marja

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...