woensdag 16 november 2022

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 album naar een 12x12 album. Ik dacht dat ik minder foto's zou kunnen gebruiken maar dat werkte niet. De eerste drie maanden namen al drie kwart van het 6x8 album in beslag dus dat zou een plank met albums zijn voor dit jaar.


Nu ligt er dus niets op mijn werktafel, omdat ik aan het zoeken ben naar leuke ideeën voor het maken van Kerstkaarten voor dit jaar. Internet aan het afzoeken, Pinterest en Instagram.

Omdat ik "oud" papier wil gebruiken, dat ik weer tegenkwam tijdens het verhuizen van mijn hobbykamer, ben ik ook "oudere" blogs aan het afspeuren. En dan kom je weer heel wat kaartenmaaksters en scrappers tegen van vroeger. Harstikke leuk!!

Maak jij nog Kerstkaarten? In het begin maakte ik er wel tussen de 80 en de 100. Nu alleen nog voor mensen van wie ik weet dat ze het wel kunnen waarderen.

Groetjes van mij en tot een volgende keer!

Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...