Marianne

Middelburg is echt een mooie en leuke stad. Natuurlijk valt zo'n prachtig gebouw als het stadhuis op. En natuurlijk heb ik er ook foto's van gemaakt!!
Op zaterdag zijn we naar Brugge gereden. Echt prachtig wat je daar ziet. Aangekomen in het centrum was bovenstaand plaatje het eerste wat we zagen.
Overal zie je oude gebouwen of prachtig gerestaureerde gebouwen staan. Echt de moeite waard om eens te gaan bezoeken.
Een klein stukje uit het centrum staat het Begeinhof. Op zich niet veel bijzonders, van binnen, maar aan de buitenkant ziet het er prachtig uit!! En zo heerlijk rustig!!
De foto hier boven is aan de buitenkant van het Begeinhof gemaakt. Vanaf een bruggetje kon ik deze mooie foto maken.
Al met al een heerlijk weekend!
Marianne
Ik hoop tot ziens bij deze workshop!



Ik heb nog nooit zoveel paddestoelen gezien. Toch nog iets positiefs van al de regen die er is gevallen!!
Marianne
Het "grote" trouwalbum wil ik trouwens zelf gaan maken. Als iemand een linkje heeft of zo naar een werkwijze hoe ik zo'n album zelf kan maken, hou ik mij aanbevolen.
Marianne
Je kunt er prachtige achtergronden voor je kaarten mee maken. Je kunt de mal ook gedeeltelijk gebruiken!! En dat zonder lelijke randjes die je niet wilt hebben!!
Kijk op de site van deze dame en zie wat je allemaal nog meer kunt doen met je Cuttlebug! Nu wil je hem echt nooit meer kwijt!!
Marianne

Er staat een stap voor stap beschrijving bij. Helaas in het Engels maar met behulp van de foto's moet het denk ik wel lukken.
Veel plezier er mee!!
Marianne
Ik ben benieuwd wat voor bloemen jullie kunnen haken. Ik zou het erg leuk vinden als jullie een link naar jullie gehaakte bloemen zouden plaatsen bij de reacties.

De ramen zijn beslagen, het regent pijpestelen op dit moment hier!!
Ik moet dus duidelijk eens grondig opruimen!! Misschien van het weekend?? Ligt ook een beetje aan het weer hoor, met lekker weer ga ik echt niet boven zitten!! Hahahaha!! Als het is opgeruimd zal ik weer eens foto's maken. Ziet het er vast leuker uit!
Marianne

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...