maandag 20 juni 2011

Bloemen, bloemen, bloemen

Ik zat vanmiddag even lekker, met een kopje thee, op de bank te internetten toen ik deze site tegenkwam: Tipnut

Hier vind je een zee aan beschrijvingen voor het maken van bloemen.

Wat dacht je van deze?
Hier vind je stap voor stap de uitleg om deze tulp te maken. Deze tulp is natuurlijk te groot om op een kaart te plakken maar ik denk dat je de afmetingen goed kunt aanpassen.

Succes!!
Marianne

Blogcandy van Kreja Teja

Ik heb nog een leuke blogcandy gevonden hoor!! Klik hier en je komt op het blog.
Succes!!
Marianne

zondag 19 juni 2011

Lekker bezig!!

Ja, ik ben vandaag lekker bezig!! Had ik zonet een blogcandy geplaatst van Marjan van de Wiel, nu vind ik een hele leuke van het Team van Nellie Snellen.Ik heb gisteren een van de nieuwste stempels gekocht want ik vond het zo'n schattig plaatje. Ging ik even kijken op het blog van het designteam, kom ik deze candy tegen. Dus................ klik hier om naar de site te gaan als je ook mee wilt doen!!


O ja, ik ben ook een kaartje met de stempel aan het maken. Ik heb alleen een probleem met de inkt (Memento). Deze komt niet als een strak lijntje op de stempel te liggen maar vormt allemaal kleine bolletjes waardoor de stempel op papier een stippellijntje heeft. Ik heb mijn vraag al op het blog van het team van Nellie Snellen gesteld maar als iemand van jullie weet hoe dit komt, dan hoor ik het graag.


Marianne

Blogcandy

Al surfend kwam ik op het blog van Marjan vd Wiel. Helemaal bovenaan staat een hartstikke leuke BLOGCANDY!! Dus............... Wie daar aan mee wil doen, klik hier en doe mee!

Marianne

vrijdag 17 juni 2011

CHA Summer 2011

Hij komt er weer aan!! De CHA in Amerika.


Eind juli is deze grote beurs er weer. Ik ben al een paar dagen aan het zoeken naar sneak peeks maar helaas staan ze nog niet op internet. Zodra ze op internet staan zal ik ze zeker hier plaatsen!!


Ik ben benieuwd wat Tim Holtz weer voor ons in petto heeft.




Marianne

woensdag 15 juni 2011

"Geboortekaartje"

Een collega van mij krijgt, na de zomervakantie, een pup. Hartstikke leuk natuurlijk zo'n jong beestje in huis. Toen ze het besloten hadden, moest de pup nog geboren worden en vorige week maandag was het zover!
Tien pups kreeg de moederhond!!! Vijf vrouwtjes en vijf mannetjes. En dat is wat zij en haar man graag wilden, een mannetje.
Nou, toch maar een geboortekaartje gemaakt. Even zoeken naar de stempel, want ik wist dat ik eens bij een hobbyblad een hondenstempel had gekregen.
Het papier is van Maja Design. Ik had er net twee nieuwe blokjes van gekocht, dus dat kwam goed uit.

De indeling van de kaart heb ik afgekeken van een kaart van Nicole.
Onderaan de foto zie je nog net een stukje van de centuur van mijn badjas. Dat zag ik te laat.
Ik heb nu vakantie en hoop nog wat kaartjes te kunnen maken. Je kunt ze maar op voorraad hebben!!

Marianne

woensdag 8 juni 2011

Nog een filmpje van het feest


Nick en Simon

Sorry voor de slechte geluidskwaliteit!!

Hoogvlietfeest

Afglelopen maandagavond hadden wij een Hoogvlietfeest in Brothers in Bunnik. Eenmaal per jaar is er een Winstdelingsfeest. Op dit feest worden de filialen uitgenodigd die het goed gedaan hebben en elk jaar krijgen verschillende afdelingen van het Servicecentrum een wildcard om ook te komen. Dit jaar mochten wij, van de receptie, ook komen!! Hartstikke leuk.


Op deze avond wordt het winnende filiaal bekend gemaakt. Dat was dit jaar ons filiaal In De Boogaard. Van harte gefeliciteerd.


Natuurlijk geen feest zonder een leuke artiest en dit jaar waren dat.........................................




NICK EN SIMON!!!!


Hieronder wat foto's van de avond zelf. Errug gezellig een goed georganiseerd!! Een filmpje van Nick en Simon staat te uploaden dus dat komt later.

Onze algemeen directeur in een lasershow!!


Collega tijdens de polonaise.


Op naar het volgende feest!


Marianne

maandag 6 juni 2011

Het beloofde kaartje

Hier dan eindelijk het kaartje dat ik al eerder beloofd had. Tja, kom je thuis van je werk, ben je doodmoe en dan maar hangen op de bank en van fotograveren kwam het niet meer.

Lekker X-Factor gekeken en toen naar bed.

Nu dan toch de foto gemaakt. Ik denk dat ik heel erg moet oefenen wil ik het inkleuren met Copics onder de knie krijgen.

Ik had Hema correspondentiekaartjes gekocht maar dat loopt heel erg uit met inkleuren. Dan maar weer het DCP papier gepakt. Mocht ik hier in de buurt Copic papier of Stempelkarton van Papicolor vinden, ga ik het zeker proberen.

Ik heb nog een kaartje gemaakt maar daar moet ook nog een foto van gemaakt worden.


Fijne dag verder,

Marianne

vrijdag 3 juni 2011

Creatief dipje

Pffffffffff, ik wilde zo graag met alle tips van Nicole aan de slag maar er kwam totaal niets uit mijn handen!!

Ik heb nu een kaart gemaakt waar ik al die tijd over gedaan heb. En nu ligt hij al drie dagen op mijn werktafel om gefotografeerd te worden.

Ik beloof dat ik vanavond een foto maak en hier plaats.

Komen jullie dan terug?
Marianne

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...