Voor diegene die ook helemaal weg is van de producten van Tim Holtz, deze link naar zijn weblog. Klik hier voor 12 prachtige labels!
Marianne
dinsdag 2 december 2008
zondag 30 november 2008
dinsdag 25 november 2008
Simpel kaartje van een scrapvel
CreaMotion heeft mooie kerst scrapvellen uitgebracht. Onderstaand kaartje is gewoon alleen een kwart deel van het scrapvel. Heel simpel maar wel erg leuk!

Marianne
maandag 24 november 2008
Website Croptime
Scrapbookwinkel Croptime in Alphen aan den Rijn heeft een geheel nieuwe website!! Mooi, frisse kleuren en alle info die je kunt bedenken staat er op!
Marianne
zondag 23 november 2008
Eindelijk weer wat inspiratie!!
Het is hopeloos!! Er komt niets uit mijn handen!! Met het circle journal ben ik drie weken!! te laat, sorry Monique. Het is echt waardeloos. Want ik heb ook nog eens zoveel te doen! Eindelijk beginnen, na een zeer trage start, de kerstkaarten tot stand te komen. Zoals ik al eens eerder heb vermeld, moet ik altijd even warm lopen. Dat duurt dit jaar wel heel erg lang. Maar goed, ik heb weer een kerstkaartje kunnen maken, een paar zelfs!! Ik zal ze stuk voor stuk laten zien, anders duurt het weer zo lang voordat de volgende komen!
Marianne
zondag 16 november 2008
Pinned!!!
Je hebt altijd trends in van alles en nog wat. In de mode, scrapbooken en natuurlijk ook kaarten maken. Op dit moment zijn dat de pins. Zelfgemaakte pins. En als knutselaar in hart en nieren ben ik natuurlijk meteen naar de winkel gegaan om spullen te halen om ook van die mooie pins te maken. Thuis gekomen meteen aan de gang gegaan en dit is het resultaat.



Marianne
donderdag 13 november 2008
En dan hier foto's van de demodag op 8 november!!
Op het blog van Croptime stel ik iedereen die meewerkte aan de demodag even voor.
Nu laat ik even zien wat ik die dag mocht demonstreren.
Nu laat ik even zien wat ik die dag mocht demonstreren.
maandag 10 november 2008
Workshop Verjaardagskalender op Standaard
Op vrijdagavond 28 november geef ik de workshop Verjaardagskalender op Standaard. Het wordt een verjaardagskalender gemaakt met scrappapier. Voor de maanden van het jaar gebruiken we de Cricut. De kalender versieren we met bloemen, knopen, linten, verf en wat we nog meer kunnen vinden. Je kunt zelf papier uitzoeken die je mooi vindt. Daarbij zoek ik dan linten en bloemen die op dat moment verkrijgbaar zijn. Uiteraard zorg ik dat het een mooi en fleurig geheel wordt. Het wordt een pronkstukje om al je dierbaren op te zetten zodat je nooit meer een verjaardag vergeet.
Zoals gewoonlijk hebben we alle gereedschappen om te gebruiken in huis maar als je een schaar of een mesje hebt waarmee je lekker kunt werken, zou ik het zeker meenemen.
De prijs is €39.50. Dat is inclusief alle materialen en gereedschappen zoals papier, lijm e.d. die je nodig hebt. En er is natuurlijk veel koffie en thee!!
De workshop begint om 19.00 uur en duurt tot 22.00 uur.
Zoals gewoonlijk hebben we alle gereedschappen om te gebruiken in huis maar als je een schaar of een mesje hebt waarmee je lekker kunt werken, zou ik het zeker meenemen.
De prijs is €39.50. Dat is inclusief alle materialen en gereedschappen zoals papier, lijm e.d. die je nodig hebt. En er is natuurlijk veel koffie en thee!!
De workshop begint om 19.00 uur en duurt tot 22.00 uur.

Ik hoop tot ziens bij de workshop!!
Marianne
donderdag 6 november 2008
Demodag
Zaterdag 8 november is er een demodag bij Croptime. Ik heb al van twee dames de demo's uitgelegd maar nog niet van mezelf en de vierde dame. Omdat ik een nieuwe computer heb kan ik niet bij haar verhaaltje.
Tijdens de demodag gaan we op verschillende manieren kerstkaarten maken. Ik laat zien hoe je stempeltjes op verschillende manieren kunt inkleuren en ik demonstreer de Olba Bloementang waar je vreselijk mooie bloemetjes mee kunt maken.
Het is zeker allemaal de moeite waard om eens te komen kijken.
tot zaterdag!!
Marianne
Tijdens de demodag gaan we op verschillende manieren kerstkaarten maken. Ik laat zien hoe je stempeltjes op verschillende manieren kunt inkleuren en ik demonstreer de Olba Bloementang waar je vreselijk mooie bloemetjes mee kunt maken.
Het is zeker allemaal de moeite waard om eens te komen kijken.
tot zaterdag!!
Marianne
woensdag 5 november 2008
vrijdag 24 oktober 2008
Het is weer gelukt!!
De site van Croptime is weer in de lucht. De webshop is niet meer online vanwege groot onderhoud. Om te zien hoe het wordt kun je hier klikken.
Marianne
Marianne
Abonneren op:
Posts (Atom)
WOYWW
Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...
-
Just for once I'll make a blog in English. My English is not that good, so.. For the first time I've tried a challenge. No, two!! I...
-
Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...




