dinsdag 12 januari 2010

Woow!! Ruim 3100 boekers en een nieuwe sneak peak!!

Tja, voor iemand die gewoon haar zelfgemaakte kaarten wil laten zien vind ik 3100 bezoekers best veel!! Ja, er kan nog meer bij. Laat ik hierbij beloven dat ik de 5000ste bezoeker iets leuks geef. Ik weet nog niet wat, dat zien we tegen die tijd wel!!
En dan natuurlijk die sneak peak. Dagelijks komen er nieuwe dingen bij de lijst van de CHA!! Oooo, ik zou er ook best wel naar toe willen!! Ach, wie weet!!
Hier dan een sneak peak van...............................
Fiskars!! Die kennen we allemaal van de snijapparaten en ponsen maar ze krijgen in 2010 hele leuke clear stamps er bij!!
Mijn voorkeur gaat uit naar de cupcakes!!! Over een week of 5 kan ik jullie laten weten waarom!!

Marianne

zondag 10 januari 2010

Willen jullie nog een sneak peakje??

Wat dachten jullie van Sei?? Ik vind persoonlijk dat Sei altijd erg mooie lijnen heeft. Mooie kwaliteit van spullen ook. hier één van de drie nieuwe lijnen die Sei op de CHA laat zien.


Marianne

zaterdag 9 januari 2010

En we "sneaken" door!!!

My Little Shoebox heeft ook een aantal nieuwe lijnen voor de CHA. Jammer genoeg zijn het allemaal lijnen met wolkjes, beestjes, e.d. En dat zien we eigenlijk al te veel. Hou me ten goede, de kleuren vind ik heerlijk fris maar waarom toch steeds weer van die kinderachtige afbeeldingen??

Marianne

vrijdag 8 januari 2010

donderdag 7 januari 2010

CHA 2010

Eind deze maand is er weer de belangrijkste beurs in scrapland. De CHA in Amerika. Op deze beurs laten alle leveranciers zien wat ze de komende maanden in petto hebben. Ik zal proberen elke keer weer wat leuks te laten zien. Te beginnen met Tim Holtz. Mijn favo man in de scrapwereld. Hij komt eindelijk met heldere kleuren distress inkt. Hij heeft nog meer in petto maar daar later over!

Marianne

woensdag 6 januari 2010

In ondertrouw!!

Vandaag zijn onze middelste (Robin) en zijn vriendin (Eline) in ondertrouw gegaan!! Zij trouwen op 17 februari.


Van harte gefeliciteerd!!!


Marianne

donderdag 19 november 2009

en nu mag ik de tweede kaart er ook op zetten!!

Ik kreeg net te horen dat ook de verjaardagskaart van Eline goed was aangekomen. Dus nu mag ik hem ook hier tonen. Ze wilde wel even kwijt dat zij haar kaart het mooist vond!!


Ik vind ze allebei even mooi. Het verschil zit hem in het gebruik van papier. Ik kan moeilijk een jongeman van 23 zo'n zoetige kaart sturen!!

Marianne

Tataaaaaaaaaaaaa!!!

De kaart die ik onze middelste gestuurd heb, als het goed is heeft hij hem gisteren ontvangen, mag ik nu laten zien.

De kaart voor zijn vriendin, Eline, mag ik morgen laten zien want zij is vandaag jarig!!

Marianne

woensdag 18 november 2009

My Scraproom

Op het blog van een, ik dacht Australische, dame zag ik foto's van haar "Scraproom". Nou heb ik ook een eigen "Scraproom" en kamp doorlopend met ruimtegebrek. Dus even kijken hoe haar kamer er uit zag.


Erg mooi en errug CLEAN!!!
Nu die van mij.........................................








Sorry hoor!! Ik ben dus een rommelkont!! Ik ben wel meer dan dik tevreden met mijn kamertje hoor. Ik moet alleen eens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed opruimen...................................

Marianne

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...