zondag 8 augustus 2010

Zelfgemaakte roos

Ik heb een filmpje gevonden van het zelfmaken van een roos. De Amerikaanse dame, Lynne Forsythe, laat duidelijk zien hoe je zelf zo'n mooie roos zelf kunt maken. Er zijn verschillende filmpjes van in omloop, maar deze had ik nog niet gezien.

Veel plezier er mee!!

Marianne

donderdag 5 augustus 2010

Leuke embellishments

Zelf leuke embellishments maken vind ik een echte uitdaging. Klik op deze link en zie hoe je met kroonkurken hele leuke dingen kunt doen. Ik zou alleen clear UTEE gebruiken om ze op te vullen in plaats van de finish die zij gebruiken.

Veel plezier er mee!

Marianne

woensdag 4 augustus 2010

Filmpje

Ik had van de week een link op het blog gezet naar een filmpje om zelf knopen te maken, maar die link bleek niet te kloppen. Dank je wel Liszha voor het doorgeven hiervan. Als het goed is,hierbij de juiste link.

Marianne

dinsdag 3 augustus 2010

Hoera!!!

Ja!! Hoeraaaaaaaaaa!! Ik heb eindelijk mijn Quickutz alfabet Katie gebruikt!! Heb hem al een tijdje in huis maar nog niet in de gelegenheid geweest de stanzen te gebruiken. Nu wel!! Voor een collega heb ik dit kaartje gemaakt. Het papier komt uit een pakket van Echo Park, "Summertime". Hartstikke leuk papier van een mooie kwaliteit in frisse kleuren. Nu maar hopen dat zij het kaartje ook leuk vind!!

Marianne

Filmpje

Op You Tube vond ik een filmpje van een, volgens mij, Engelse dame die van cardstock knopen maakt. Erg leuk idee hoor!! Lekker simpel ook!! Op deze manier kun je knopen maken die altijd bij de papier passen. Misschien neem ik het idee wel mee voor mij workshop embellishments maken.
Marianne

zondag 1 augustus 2010

Bloemen houden van mensen

En wij houden allemaal van bloemen. Deze dame maakt zelf bloemen voor haar kaarten e.d. En wat voor bloemen!! Echt heel erg mooi. Het zijn wel echt Engelse kaarten, vind ik zelf. Maar wel de moeite waard om eens te proberen. Ik denk dat we allemaal wel bloemenponsen in ons bezit hebben en op deze manier doen we er ook nog eens wat anders mee.

Veel plezier!!

Marianne

zaterdag 31 juli 2010

Afgelopen

Zo, de CHA is volgens mij weer voorbij. Geen nieuwe lijnen of foto's te vinden. Weer terug naar de orde van de dag.
Ik heb op mijn computer, in Mijn Favorieten, ontzettend veel leuke sites staan met ideeen. Ik denk dat ik die maar eens ga delen met jullie. Kan ik meteen alle sites eens controleren, of ik ze nog wel zo leuk vind, en of ze nog wel bestaan!! Kom dus regelmatig langs om te kijken, dan mis je niets!!
Nu nog een lange dag aan het werk, 8.00-17.00 uur, en dan weekend!! OK, één dag vrij.
Marianne

vrijdag 30 juli 2010

CHA show foto's

Op deze FLickr-pagina heb ik wel heeeeeeeeeeeel veel foto's gevonden van de CHA dag 1. Ene Shoppingdiva gaat zich wel helemaal te buiten daar!!! Hier foto's van dag 2.

Good Old Tim!! Nieuwe techniek??
Dan even niet voor mij!!

En kijk!! Cute papier?? Cute stand!! The Girls Paperie.


Ik ben op zoek naar nog meer foto's maar dat wil eigenlijk niet zo lukken.

Marianne

woensdag 28 juli 2010

Daar ben ik weer!!

Ik kan het gewoon niet laten. Als ik iets leuks zie moet ik het jullie vertellen. Op het blog van Tim Holtz kun je al foto's zien van de beurs. De aankleding van zijn stand is dan ook typisch Tim Holtz!!!
En natuurlijk, zoals bij elke beurs, hangen de dames aan zijn lippen!!
Ach, je kunt mij ook bij hem vinden hoor, als ik hem op een beurs zie!! Ik durf hem alleen niet op de foto te vragen!! STOM!!!

Marianne

Sneak Peeks van Prima Marketing

Ook PM heeft allerlei nieuwe lijnen en embellishments die de komende tijd gaan uitkomen. En wat voor nieuwe embellishments!!!! Prachtig!!! Wil je nog meer zien van PM?? Ja, er is nog veel meer!! Klik dan hier voor de site en hier voor het blog.







Hieronder vind je foto's van het event zelf.



De ingang van deze beurs en je kunt zien hoe het er uit ziet als iedereen nog aan het werk is.
Die Prima spullen zul je vast in mijn hobbykamer kunnen vinden, zodra ze zijn uitgekomen. Wat een juweeltjes!! Het zijn gelukkig niet allemaal mierzoete kleuren want dat gaat wel vervelen op een gegeven moment. Ik hoop dat Hobby World Croptime dit ook gaat verkopen. Misschien kan ik wel een lief, cute, miniboekje maken voor een workshop! Help het mij hopen!!

Marianne

dinsdag 27 juli 2010

Sneaken bij Little Yellow Bicycle

LYB heeft ook wat nieuwe producten voor de komende CHA. Jaha!! Deze begint morgen al!! Ik zal trouwens kijken of ik ook weer "live" foto's van de CHA kan vinden. Altijd leuk om te zien hoe een bedrijf zijn/haar producten uitstalt. Meestal is het heel typisch voor de producent.

Terug naar LYB. Hieronder vind je wat plaatjes van nieuwe lijnen. Jammer dat ik geen kopieerbare plaatjes van voorbeelden kon vinden. Kijk in elk geval op hun site en op hun blog.



Ik denk dat er vanaf morgen wel "live" foto's te vinden zijn, en als er iets leuks tussen zit zal ik ze zeker ook plaatsen.

Nu ga ik snel verder met m'n bloemenworkshop want die moet af.

Marianne

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...