woensdag 11 augustus 2010

Vakantiesokken

Vakantiesokken??? Wat moet ik me daar nu bij voorstellen??!!
Ik zat in mijn favorieten de scrapblogs eens door te nemen. De lijst groeit en groeit en eens in de zoveel tijd spit ik alles door en blogs die niet meer bijgehouden worden en zo, verwijder ik dan. Kom ik op een blog, Frutsels genaamd. OK??!! Even kijken dan. Vakantiesokken??? Heel nieuwsgierig scrol ik naar beneden om te bekijken wat dat nu zijn. Ik ben er achter hoor!!
Dat zijn sokken die in de vakantie gemaakt zijn. Hahahaha!! Grappig!!

Ze zien er trouwens best leuk uit! Lekker om van de winter aan te hebben met m'n hangpak.

Verder staan er ook wel leuke dingen op het blog. Niet echt mijn ding om zelf te gaan doen maar zeker de moeite waard om eens door te kijken en inspiratie op te doen.

Veel plezier!
Marianne

dinsdag 10 augustus 2010

Aangepaste site van Aranca

Een mede-workshopleidster, Aranca, van Hobby World Croptime heeft haar website aangepast. Zeker de moeite waard om eens te bekijken.


Misschien zit er een leuke workshop voor je bij!!

Marianne

Cute!! Cute!! Cute!!

Via een link op de site van 2S4Y, kwam ik op de site van Jennifer Lynne. Zij verwees weer naar een andere site: Sew Lola. Ze liet onder andere onderstaande gave haarspelden zien! Helemaal te gek!! Niet dat ik haar heb om een speldje in te doen maar ze zien er gewoon supercute uit!!!


Volgens mij heb ik wel ergens op een site gezien hoe je dit soort bloemen zelf van stof kunt maken.
Veel plezier!
Marianne

zondag 8 augustus 2010

Zelfgemaakte roos

Ik heb een filmpje gevonden van het zelfmaken van een roos. De Amerikaanse dame, Lynne Forsythe, laat duidelijk zien hoe je zelf zo'n mooie roos zelf kunt maken. Er zijn verschillende filmpjes van in omloop, maar deze had ik nog niet gezien.

Veel plezier er mee!!

Marianne

donderdag 5 augustus 2010

Leuke embellishments

Zelf leuke embellishments maken vind ik een echte uitdaging. Klik op deze link en zie hoe je met kroonkurken hele leuke dingen kunt doen. Ik zou alleen clear UTEE gebruiken om ze op te vullen in plaats van de finish die zij gebruiken.

Veel plezier er mee!

Marianne

woensdag 4 augustus 2010

Filmpje

Ik had van de week een link op het blog gezet naar een filmpje om zelf knopen te maken, maar die link bleek niet te kloppen. Dank je wel Liszha voor het doorgeven hiervan. Als het goed is,hierbij de juiste link.

Marianne

dinsdag 3 augustus 2010

Hoera!!!

Ja!! Hoeraaaaaaaaaa!! Ik heb eindelijk mijn Quickutz alfabet Katie gebruikt!! Heb hem al een tijdje in huis maar nog niet in de gelegenheid geweest de stanzen te gebruiken. Nu wel!! Voor een collega heb ik dit kaartje gemaakt. Het papier komt uit een pakket van Echo Park, "Summertime". Hartstikke leuk papier van een mooie kwaliteit in frisse kleuren. Nu maar hopen dat zij het kaartje ook leuk vind!!

Marianne

Filmpje

Op You Tube vond ik een filmpje van een, volgens mij, Engelse dame die van cardstock knopen maakt. Erg leuk idee hoor!! Lekker simpel ook!! Op deze manier kun je knopen maken die altijd bij de papier passen. Misschien neem ik het idee wel mee voor mij workshop embellishments maken.
Marianne

zondag 1 augustus 2010

Bloemen houden van mensen

En wij houden allemaal van bloemen. Deze dame maakt zelf bloemen voor haar kaarten e.d. En wat voor bloemen!! Echt heel erg mooi. Het zijn wel echt Engelse kaarten, vind ik zelf. Maar wel de moeite waard om eens te proberen. Ik denk dat we allemaal wel bloemenponsen in ons bezit hebben en op deze manier doen we er ook nog eens wat anders mee.

Veel plezier!!

Marianne

zaterdag 31 juli 2010

Afgelopen

Zo, de CHA is volgens mij weer voorbij. Geen nieuwe lijnen of foto's te vinden. Weer terug naar de orde van de dag.
Ik heb op mijn computer, in Mijn Favorieten, ontzettend veel leuke sites staan met ideeen. Ik denk dat ik die maar eens ga delen met jullie. Kan ik meteen alle sites eens controleren, of ik ze nog wel zo leuk vind, en of ze nog wel bestaan!! Kom dus regelmatig langs om te kijken, dan mis je niets!!
Nu nog een lange dag aan het werk, 8.00-17.00 uur, en dan weekend!! OK, één dag vrij.
Marianne

vrijdag 30 juli 2010

CHA show foto's

Op deze FLickr-pagina heb ik wel heeeeeeeeeeeel veel foto's gevonden van de CHA dag 1. Ene Shoppingdiva gaat zich wel helemaal te buiten daar!!! Hier foto's van dag 2.

Good Old Tim!! Nieuwe techniek??
Dan even niet voor mij!!

En kijk!! Cute papier?? Cute stand!! The Girls Paperie.


Ik ben op zoek naar nog meer foto's maar dat wil eigenlijk niet zo lukken.

Marianne

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...