Eerst heb ik met een figuurschaar een wolkenmotief geknipt. Daarna heb ik de magnolia gestempeld en nog een keer op een kladblaadje. Deze heb ik uitgeknipt en met verwijderbaar plakband op de magnolia geplakt die ik zou gaan inkleuren. dinsdag 11 oktober 2011
Kaartje met maskeren
Eerst heb ik met een figuurschaar een wolkenmotief geknipt. Daarna heb ik de magnolia gestempeld en nog een keer op een kladblaadje. Deze heb ik uitgeknipt en met verwijderbaar plakband op de magnolia geplakt die ik zou gaan inkleuren. Stempelafdrukjes
Dus.................Wie wil er stempelafdrukjes met mij ruilen? Ik stempel op Perfect Colouring Paper (de oranje versie) met zwarte Memento inkt. Mocht je afdrukjes willen met zwarte Stazon, dan kan dat ook.O ja, als het goed is, zijn er wat Smash-produkten onderweg. Zodra ik het heb ontvangen zal ik het zeker laten zien!!
zondag 9 oktober 2011
Geboortekaartje
Het papier is een oudere lijn van My Minds Eye, de basis is kraft cardstock. Voor de rand heb ik een randpons van ik dacht Martha Stewart gebruikt en de letters heb ik gemaakt van het papier van MME met Quickutzstanzen. Een grote roze strik maakt de kaart af. De gelukkige vader kwam nog even bedanken voor de mooie kaart.Fijne avond,
Marianne
maandag 3 oktober 2011
Leuke tekst
Have a nice day!
Marianne
dinsdag 27 september 2011
Don & Daisy blog
Als binnenkomer staat er meteen een hele leuke candy op het blog.Ik doe mee!! Jullie ook??
Marianne
maandag 19 september 2011
Workshop Witte Kerstengel

De workshop begint om 10.00 uur en zal rond 16.00 uur eindigen. Tussen de middag is er een korte pauze waarin je een, zelf meegebrachte, lunch kunt gebruiken. Koffie en thee worden door Hobby World verstrekt.
Opgeven voor deze workshop kan in de winkel of via mail aan:
Marianne
Leuke video
Groetjes,
Marianne
zaterdag 17 september 2011
Blogcandy Bev Rochester

Dit keer is het een leuke Magnolia-stempel.
Succes!!Marianne
dinsdag 13 september 2011
Scrapdelight Extra
Regelmatig geven zij de "Scrapdelight Extra" uit. Een hartstikke leuk online-magazine dat zeker de moeite waard is om eens te bekijken.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Marianne
Smashbookvoorbeeld

Bovenstaand plaatje vond ik op de site van Prima Marketing. Dit geeft echt de kleuren van mijn woonkamer weer. Het mosterdgele mag je dan alleen vervangen door een mooie kleur groen. Dit is dus typisch zo'n plaatje dat ik in mijn Smashbook zou plakken.
Kijk trouwens even verder rond op dit linkje, niet alleen een mooi plaatje met prachtige materialen in geweldige kleuren maar ook een hele leuke sketch van een LO en uitwerkingen van het designteam van Prima Marketing en veel andere leuke ideeeen. Zeker de moeite waard.
Fijne dag!!
Marianne
maandag 12 september 2011
Blogcandy Nicole Verkooijen

Fijne avond!!
Marianne
WOYWW
Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...
-
Just for once I'll make a blog in English. My English is not that good, so.. For the first time I've tried a challenge. No, two!! I...
-
Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...