Ik had al eerder bericht over nieuwe stempels van Tim Holtz en dat ik ze niet zo heel erg leuk vond.
Er komen nog meer stempels en ik moet zeggen dat ik vind dat die er beter uit zien. Veel beter zelfs!!
Dit zijn wel stempels die ik zou willen kopen.
En natuurlijk gebruiken bij allerlei projectjes of worshops!!
Errug leuk!!!
Fijne avond!
Marianne
vrijdag 11 januari 2013
donderdag 10 januari 2013
Vreselijk
Ik zit even naar het nieuws te kijken.
Een van de advocaten van de verdachten die de grensrechter hebben doodgeschopt, wil een reconstructie!! Het moet allemaal opnieuw beleeft worden!!
De grensrechter zou er zelf om gevraagd hebben!!!! Wie vraagt om zoveel agressie dat hij er aan dood gaat??????????
Een foto zou moeten bewijzen dat de jongen er niet zo veel mee te maken heeft?! Voor mij bewijst de foto dat meneer het nodig vond er nog een schepje bovenop te doen! Je ziet hem op de foto naar het incident rennen!!
Walgelijk!!! Meneer de advocaat!!! Jouw client, onze verdachte, heeft iets gedaan waar hij voor moet boeten!! Probeer dit alsjeblieft niet schoon te praten!!!
dinsdag 8 januari 2013
Sneak Peek CHA Winter 2013
Gewoon te veel om op te noemen. Jeetje, je zou toch zeggen dat er geen nieuwe dingen meer verzonnen kunnen worden!!
Waar halen ze het vandaan??!!
Tim Holtz laat zien welke stempels hij kan showen tijdens de CHA.
Ik heb echt een hele verzameling stempels van Tim Holtz maar ik geloof niet dat ik een van de nieuwe setjes stempels zou willen hebben. Op de een of andere manier trekken ze me niet zo aan.
Maar goed, er is meer!
Wat dacht je van deze leuke papiertjes van Teresa Collins??
Een van mijn favoriete papierlijnen komt ook weer met leuke papiertjes.
Ik vind Sei vooral leuk vanwege de kwaliteit van de papieren en de prachtige kleuren.
En dan hebben we nog nieuwe spullen van:
En nog veel meer!
Fijne avond,
Marianne
Oh ja! Heb jij al de enquete ingevuld??
maandag 7 januari 2013
Nieuwe Sneak Peek Tim Holtz
O jee, dat gaat weer slecht voor de portemonnee worden!! Je snapt dat ook deze paints aan mijn verzameling gaan worden toegevoegd!!
En hartstikke leuk om te kunnen toevoegen aan de Ranger workshops!
Ik kan niet wachten tot ze te koop zijn en ik ze kan gebruiken.
Tot de volgende sneak peek,
Marianne
Enquete
Dit jaar gaan Bep Welters en ik een Kerstkaartenmaakdag organiseren. De exacte datum weten we nog niet want wij hebben een paar vragen voor jou. Daarom de enquete aan de rechterkant van dit blog.
Wanneer begin jij met het maken van je kerstkaarten? Voor de zomervakantie zodat je zeker weet dat je ze allemaal af hebt? Of na de zomervakantie omdat je er dan meer zin in hebt? Welke materialen en technieken ga je dan gebruiken?
Zodra wij een idee hebben wanneer jullie zin krijgen in kerstkaarten, zullen we een datum bekend maken.
We gaan dan een gezellige Kerstkaartenmaakdag organiseren waarbij je twee kerstkaarten kunt maken met verschillende materialen en twee verschillende technieken.
Dat kan van alles zijn. Er is zo veel om uit te kiezen. We houden jullie in elk geval op de hoogte op onze blogs en op Google+. Kom dus regelmatig kijken.
Fijne dag!
Marianne
Dat kan van alles zijn. Er is zo veel om uit te kiezen. We houden jullie in elk geval op de hoogte op onze blogs en op Google+. Kom dus regelmatig kijken.
Fijne dag!
Marianne
zondag 6 januari 2013
Scrapbooken in Uithoorn
Voor wie een plekje zoekt om gezellig met anderen te croppen, scrapbooken, heeft Bep Welters in Uithoorn haar zolder beschikbaar gesteld. Op haar weblog kun je alles volgen.
Op sommige dagen wordt er zelfs met elkaar gekookt!!
In december was er zelfs een speciale Kerstcrop met een diner! Leuk!!
Vanaf deze maand ga ik ook workshops geven bij Bep. Woon je in de buurt van Alphen aan den Rijn en vindt je Uithoorn te ver? Dan kan je natuurlijk altijd met mij meerijden naar een workshop. Geen probleem!!
Bep en ik zijn onze blogs e.d. hard aan het bijwerken met allerlei leuke dingen. Hou ze dus in de gaten of geef je op bij Scrapbooken in Uithoorn van Google+. Je krijgt dan als eerste te horen wat voor leuks we allemaal gaan doen.
Fijne zondag!
Marianne
Bep vroeg mij hier ook vooral te vermelden dat er veel gelachen wordt! Nou, bij deze dan! LOL
Bep vroeg mij hier ook vooral te vermelden dat er veel gelachen wordt! Nou, bij deze dan! LOL
vrijdag 4 januari 2013
Sneak Peek Basic Grey CHA Winter 2013
Een van mijn favoriete papierlijnen is Basic Grey. Ik heb het ontzettend veel gebruikt maar er ligt ook nog heel veel ongebruikt. Gewoon omdat ik het altijd MOEST kopen van mezelf.
Ook dit jaar gaan ze weer met prachtige lijnen komen. En weer heel compleet met embellishments e.d.!!
Hipster
Mint Julep
Lekker hoor!! En die kleuren!!!
Bowties
Lekker stoer voor mijn kleinzoon Milo!!
Knee Highs
Zooooooooooooooo cute!!!
Deze papiertjes gaan zeker gebruikt worden de komende tijd!!
Fijne avond!
Marianne
woensdag 2 januari 2013
Sneak Peek Tim Holtz Winter CHA 2013
Laat ik beginnen met iedereen een heel fijn en vooral gezond en creatief Nieuw Jaar te wensen. Ik hoop dat iedereen de feestdagen goed is doorgekomen.
Van 12 t/m 15 januari wordt de grote CHA weer gehouden in Anaheim, Amerika. Ik ben dan altijd heel benieuwd naar alle nieuwe dingen die worden gepresenteerd. Er zijn al heel wat nieuwe spullen bekend gemaakt en ik had eigenlijk eerder moeten beginnen, maar de tijd ontbrak mij.
Als Tim Holtz zijn begint met het showen van nieuwe artikelen kan ik natuurlijk niet achterblijven. Daarom begin ik met de nieuwe spullen van Tim!!
Allereerst geweldig scrappapier, daar zou ik wel een prachtig miniboekje van kunnen maken.
Zelf ben ik niet zo van dit soort kastjes maar voor de liefhebbers is het natuurlijk weer een nieuwe uitdaging.
De tapes zijn zeker een favoriet van mij, geweldig!!
De rub-ons zijn leuk maar ik zie ze nog niet gebruikt door mijzelf. Misschien voor Mixed Media Canvasjes maar daar zal ik nog over moeten nadenken.
En dan nu mijn FAVORIET!!!
Helemaal geweldig!! Reken maar dat ik daar miniboekjes mee ga maken voor een leuke workshop!!! Echt geweldig!!
Nou, dit was het begin van mijn sneak peeks voor de winter CHA 2013. Kom zeker terug want er komt nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer moois aan!!
Fijne dag!
Marianne
maandag 31 december 2012
Project Life
Vandaag is de eerste dag van mijn Project Life.
De fotocamera gaat weer de tas in zodat ik de nodige foto's kan maken. Sinds kort heb ik nu ook een smartphone, jaja, met een redelijke camera dus kan ik daar ook foto's mee maken. Wat ook lekker makkelijk is, is dat ik de met mijn telefoon gemaakte foto's ook rechtstreeks op de nieuwe printer kan afdrukken. Even contact maken en printen maar. Het is niet nodig meer eerst alle foto's op mijn laptop te zetten.
Ik heb er echt zin in!! Ben wel benieuwd hoe lang ik het volhou want ik lees her en der dat het best wel moeilijk kan zijn wekelijks een overzichtje te maken.
Ik hou jullie in elk geval op de hoogte!!
Fijne dag en een hele fijne jaarwisseling!
Marianne
zaterdag 29 december 2012
Datum bekend workshop Basis Stempelen
De datum van mijn workshop Basis Stempelen is bekend. Zaterdag 19 januari geef ik de workshop in Uithoorn. Er zijn nog twee plekjes vrij!
Opgeven voor deze workshop kan via deze site.
De workshop begint om 10.00 uur en zal rond 16.00 uur afgelopen zijn. De kosten voor de workshop zijn € 34,95, incl. alle materialen maar excl. lunch.
Cursisten van deze workshop krijgen de gelegenheid om, na de workshop, mee te gaan naar Handig Werk en kunnen daar shoppen met 10% korting!!!
Ik heb er zin in!!
Misschien tot dan!
Marianne
Opgeven voor deze workshop kan via deze site.
De workshop begint om 10.00 uur en zal rond 16.00 uur afgelopen zijn. De kosten voor de workshop zijn € 34,95, incl. alle materialen maar excl. lunch.
Cursisten van deze workshop krijgen de gelegenheid om, na de workshop, mee te gaan naar Handig Werk en kunnen daar shoppen met 10% korting!!!
Ik heb er zin in!!
Misschien tot dan!
Marianne
dinsdag 11 december 2012
Workshop Basis Stempelen in Uithoorn
In januari geef ik mijn workshop Basis Stempelen in Uithoorn. De exacte datum zal ik nog doorgeven op het blog.
Het zal in elk geval op een zaterdag zijn van 10.00 - 16.00 uur. De kosten zijn € 34.95.
Wil jij ook meedoen? Je kunt je opgeven via scrappyfingers@gmail.com
Wat we precies gaan doen, kun je lezen op de workshoppagina.
Wie weet tot dan!
Marianne
Abonneren op:
Posts (Atom)
WOYWW
Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...
-
Just for once I'll make a blog in English. My English is not that good, so.. For the first time I've tried a challenge. No, two!! I...
-
Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...





























