donderdag 5 februari 2009

Hobbyverwenweekend 2009

Het Hobbyverwenweekend 2009 van Croptime is weer achter de rug. Vele dames, en een heer, hebben twee dagen lang gestempeld, geknipt, gevouwen, geverfd, gesneden, geplakt en heerlijk gegeten in de Gelaarsde Kat in Alphen aan den Rijn.
Dit jaar gaf ik voor het eerst workshops. Zaterdagochtend, Build a Flower. Ik laat bij deze workshop zien hoe je met papier, stof, lint, knopen en diverse technieken hele mooie maar ook unieke bloemen kunt maken.
Zaterdagmiddag, Scrapkaarten maken. Met een basisschets die elke keer een beetje veranderd of uitgebreid wordt laat ik zien hoe je makkelijk mooie scrapkaarten kunt maken.
Zondag, de dagworkshop, Transparant boekje. Met transparante sheets, paintebles van Prima Marketing en sheets van Hambly maken we een heel leuk boekje. Door het gebruik van papier dat je zelf hebt uitgekozen wordt het een boekje dat voor ieder weer een heel eigen stijl uitademt.




Meer foto's kun je hier en hier zien. Mocht er om een wachtwoord gevraagd worden dan is dat croptime.

Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...