maandag 6 april 2009

Help mij en help jezelf!!

Ja, inderdaad!! Help mij en help jezelf. Hoe?? Waarmee?? Waarom?? Nou.............................. Op het blog van Cuttlebug Challenges laten ze sneak peaks zien van de nieuwe Cuttlebug stanzen die gaan uitkomen als............................................ Als er 1000 volgers van het blog zijn!! Zij hebben er nu 937 maar dat moeten er dus 1000 worden!! En ja, daar help je mij mee want ik ben ontzettend nieuwsgierig naar de nieuwe stanzen. En ja, daar help je ook jezelf mee want jij wil natuurlijk ook zien wat er allemaal uitkomt. Er was al een sneak peak van een embosstans maar we willen nog meer zien. Ga dus naar het blog en geef je op. Volg het blog en binnenkort kunnen we dus nog meer nieuwe stanzen bewonderen.


Twee voorproefjes van nieuwe stanzen. Op naar de 1000 volgers en we kunnen er nog een afbeelding bijzetten.

Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...