zondag 31 mei 2009

Shame on me!!

Tja, ik kan wel met allerlei redenen aankomen waarom ik de afgelopen twee weken niets gepost heb maar het feit blijft dat het stil was op mijn blog. Ik heb het gewoon druk gehad. Niets meer en niets minder.
De workshop Scrapkaarten maken was erg gezellig, ondanks dat (of misschien wel juist daarom) er maar twee cursisten waren. Het kwam eigenlijk wel goed uit want de stagiere van Croptime, Sahar, had een eindexamenopdracht die zij uitvoerde tijdens de workshop. Wat ons betreft is zij geslaagd!! Jammer, want dat betekent dat zij niet meer stage kan lopen bij Croptime.
De avond was verder wel erg geslaagd want er waren drie dames, waarvan twee cursisten van de workshop, die zich wilden opgeven voor de workshop Verjaardagskalender. Meteen een datum geprikt!! Zaterdag 11 juli wordt deze workshop dus gegeven. Alle informatie is te vinden op de site van Croptime.
Maar eerst op naar de volgende workshop en dat is het Transparante boekje of het Prima boekje. Voor het transparante boekje gebruiken we verschillende soorten transparanten en designvellen die je zelf mag uitzoeken zodat het helemaal jouw boekje wordt. Voor het Prima boekje gebruiken we paintebles van Prima Marketing (clear en white paintebles) en ook designpapier wat je zelf mag uitzoeken. Ik zoek dan allerlei embellishments erbij om het een prachtig geheel te maken.

Ook ga ik (waarschijnlijk) twee workshops toevoegen. Het zijn wel vakantiemaanden maar er komen zulke leuke nieuwe stempels en ook nieuwe stanzen e.d. aan van Cuttlebug dat ik ze gewoon moet gebruiken voor workshops! Alle informatie kun je vinden op de site van Croptime, zodra de datums vastgelegd zijn.
Nou, dat was weer een heel verhaal!! Maar dat kon ook niet anders met twee weken niet bloggen!!

Fijn weekend verder,

Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...