woensdag 19 januari 2011

Een lange lijst met links naar nieuw uit te komen produkten

Laten we maar meteen met de deur in huis vallen want dit wordt een hele lange lijst met sneaks die op de winter CHA in Amerika worden gepresenteerd.

Websters Pages gaat met ontzettend veel hele leuke, mooie embellishments komen. Ik vind het altijd wel leuk om zelf een pin te maken maar deze zijn echt geweldig!!! En dan die camee's en die knopen!! Prachtig gewoon! Zucht.




Morgen lekker een dagje vrij. Ik hoop dat ik aan de knutsel kan want ik moet nog wat afmaken voor de komende workshop die ik op zaterdag 29 januari geef bij Hobby World aan de Rijneke Boulevard.
Fijne avond verder,
Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...