donderdag 23 juni 2011

School is Cool!!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit iets heb gekocht van Nikki Sivils maar deze papierlijn ziet er toch wel erg leuk uit. Vooral als je schoolgaande kinderen hebt. Voor de eerste schooldag bijvoorbeeld.


Het zijn leuke, frisse kleuren en die doen het altijd wel goed. Wel heel Amerikaans zijn natuurlijk weer de sterren die er bij zitten. Dat vind ik tenminste.


Er schijnen in totaal 5 nieuwe lijnen te komen, die ze ook allemaal in collection kits gaan verkopen. Er komen stempelsets die bij deze collecties passen. Deze gaan ze samen met Unity ontwikkelen.

Ik ben erg nieuwsgierig! Jij ook?
Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...