dinsdag 9 augustus 2011

Kerstkaart nummer twee en drie

Deze kaart heb ik twee keer gemaakt. Ik heb een oude K&Company Kerstlijn gebruikt en alle randjes geinkt met Distress Ink Tea Dye.

Voor de basiskaart heb ik een strook Kraft cardstock gebruikt van 14.5x24 cm, daarop een stukje wit cardstock van 13.5x11 cm. De tekst heb ik gestempeld op een label van Nestabilitie.

Mijn man vond de kaart erg somber. Daarom heb ik hem nog eens exact nagemaakt maar nu de randjes geinkt met Chestnut van Cat's Eyes. De kaart krijgt dan een frissere uitstraling.
Deze kaarten zijn dus ook niet uigekozen voor het hobbytijdschrift. Ik heb nu nog één kaart om te laten zien.
Wat vinden jullie van deze super eenvoudige kaarten?

Fijne avond,
Marianne

1 opmerking:

liszha zei

Je bent al lekker bezig hoor!

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...