vrijdag 26 augustus 2011

What a Smashing Idea

Ja, voor één keer ga ik in het Engels. Klik maar eens op deze linkjes. Wat krijg je te zien??

Het Smashbook van K&Company!!!

Wat is een Smashbook?? Een Smashbook is een soort dagboek waar je al je creative ideen in kwijt kunt. Heb je ergens een leuk voorbeeld gezien van een kaart?? Print het uit en plak het in!! Schrijf er je gedachten bij, plak er bloemen bij die je wilt gaan gebruiken. Heb je net een nieuwe set stempels gekocht?? Stempel de bladzijde vol en schrijf erbij waar je ze voor kunt gebruiken. Heb je nieuwe designvellen gekocht of zijn er vellen die je prachtig vindt?? Plak ze in je Smashbook. Natuurlijk kun je er ook foto's in kwijt van je creaties, een gezellig dagje uit, meubels die je prachtig vindt of de mensen die je liefhebt. Alles mag.

Bekijk het filmpje en zie wat je allemaal met het Smashbook kunt doen!!


Ook HobbyWorld gaat deze hebbeboekjes verkopen.

Er is zelfs een speciaal Smashbookblog volgen en zo zien wat anderen met hun Smashbook doen.

Ik kan niet wachten tot ik er een heb!!
Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...