zaterdag 14 januari 2012

Sneak Peek Spellbinders winter CHA 2012

Ik ga ze zelf steeds leuker vinden en vaker gebruiken, de stansmallen van Spellbinders. Ik gebruik ze nu steeds vaker voor het maken van kaarten e.d. Er komen ook van die leuke vormen uit!! Het is zeker de moeite waard om eens op de site te gaan kijken. Hier alvast een voorproefje.
Zoals je kunt zien zijn de stansmallen niet alleen te gebruiken als labelvorm maar ook als kaartvorm.

Deze doily wordt hier gebruikt als vorm voor een miniboekje!! Wat een ontzettend leuk idee!!

En hier is de stans weer gebruikt als label maar ik denk dat het als kaartvorm ook heel goed te gebruiken is. Of als miniboekje!!
Wat een prachtige bloemen kun je hier mee maken!! Volgens mij hebben ze niet zomaar cardstock gebruikt. Het lijkt wel iets van metaal.

Dan hebben ze ook weer een aantal mooie randjes maar zelf vind ik het gebruik van randponsen om de een of andere manier toch handiger.

Ook heeft Spellbinders allerlei embosmallen in het vooruitzicht. Je kunt ze allemaal bekijken op de website.
Dit is misschien een reden om alle stansen weer eens tevoorschijn te halen. Nu de tijd nog om er mee te knutselen.

Fijne avond!
Marianne

1 opmerking:

Mieke'S zei

Leuke spulletjes!
Groetjes Mieke'S

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...