zaterdag 1 september 2012

KreaDoe

Regelmatig bezoek ik hobbybeursen. Ondanks dat de entreeprijzen soms best wel hoog kunnen zijn, vind ik het heerlijk om te lopen struinen op zo'n beurs. Meestal maak ik een "boodschappenlijstje" aan de hand van de deelnemende stands die ik van te voren al heb bekeken. Het is natuurlijk helemaal heerlijk om allemaal nieuwe spulletjes te kunnen bekijken of om uit te proberen.
De KreaDoe is zo'n beurs maar dan giga!!
Van te voren kijk ik wie er allemaal komen met een stand en bezoek ik hun websites. Het is ook handig om een plattegrond te printen zodat je weet wie je waar moet zoeken. Heel veel voorpret, zullen we maar zeggen.

Dit jaar hebben ze een blog-wedstrijd. Wie is de leukste, creatieve blogger van Nederland. Daar wil ik wel aan meedoen.

Ik ben niet bepaald een dagelijkse blogger en het wil wel eens voorkomen dat ik weken niet blog maar ik probeer wel regelmatig wat leuks te plaatsen.

Dus bij deze: Ik doe met aan de blog-wedstrijd van de KreaDoe. Niet geschoten is altijd mis!!

Fijn weekend!
Marianne

1 opmerking:

Ans zei

Kan er al naar uitkijken, heerlijk alle nieuwtjes te zien. Ben net terug van vakantie en heb de vorige blogjes van je gemist zoals de leuke foto,s van Milo.

Liefs Ans

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...