zondag 12 januari 2014

Tutorial Video Dyan Reaveley

Zoals jullie weten is in Amerika een hele grote hobbybeurs, voor de groothandels, bezig. Uiteraard heb ik al wat sneak peeks laten zien van producten die de komende tijd gaan uitkomen.
Wat zou ik daar graag bij zijn, maar dat geldt natuurlijk voor meer creatievelingen.
Als we er dan niet echt bij kunnen zijn, dan willen we er alles over weten! Toch??
As you all know, at this moment there is a big creative fair, in America. I've showed some sneak peeks allready, of product that will be for sale soon.
I really would like to be there, but don't you all? If we can't be there, then I want to know everything about it!

Daarom weer een filmpje. Nu een filmpje van Dyan Reaveley waarin ze haar producten laat zien.
That's wy I want to show you another video. Now it's a video of Dyan Reaveley, showing her new products.



Hieronder een filmpje dat al eerder is opgenomen maar je kunt nu duidelijk zien wat je met de nieuwe producten kunt doen.
Here's a video, made earlier, showing how to use the new products.



Hier laat ik het even bij.
That's it for now.
 
Fijne dag!
Have a nice day!

Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...