woensdag 2 augustus 2017

Travelers Notebook

Ja, het is weer een hele tijd geleden dat ik hier heb geplaatst maar dat wil niet zeggen dat ik verder niets gedaan heb. 

Eigenlijk ben ik actiever op Facebook. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Wil je op de hoogte blijven? Zoek mij dan op op Facebook> Scrappyfingers. 

Maar daar zou dit bericht niet over gaan. Het zou over mijn Travelers Notebook gaan. 

Ik had hem eind mei besteld in de hoop dat hij voor mijn vakantie zou kunnen meenemen zodat ik tijdens mijn vakantie er al wat in zou kunnen doen. Helaas kwam hij later binnen en toen heeft hij gewoon een paar weken op mijn werktafel gelegen.


En dat is eigenlijk hartstikke zonde dus heb ik de sprong gewaagd en ben ik er in begonnen. Hoe begin je dan?? Vreselijk gewoon! Zo'n maagdelijk wit papiertje maar het is uiteindelijk wel leuk geworden. Vind ik zelf dan. Hahahaha!!


Wat ik er verder mee ga doen? Een beetje van dit en een beetje van dat. Het lijkt mij leuk om al mijn inkten e.d. in te noteren. Het lijkt me leuk om dingen uit het dagelijks leven te verwerken. Het lijkt mij ook leuk om, net als Inkie Quill, leuke plaatjes er in te verwerken. Van alles wat dus. 

Het begin is dus gemaakt en ik hoop nog veel meer van dit te kunnen laten zien. 

Ik hoop tot snel!

groetjes,
Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...