zaterdag 9 november 2019

A long, long time ago....

Woow!! Wat is het een tijd geleden dat ik hier iets gepost heb! Shame on me! Nou, eigenlijk niet. Want ik ben van mening dat het wel allemaal leuk moet blijven.
Ik ben een lange tijd niet bepaald productief geweest met scrappen of andere creatieve dingen. De laatste tijd weer wel en dan begint het bijhouden van het blog ook wel weer te kriebelen. 

Maandag 25 november geef ik een besloten workshopje en daar moesten natuurlijk wat voorbereidingen voor worden getroffen. 
De dames die komen gaan een erg leuk miniboekje maken. Om het uit te proberen heb ik zelf eerst een boekje gemaakt van spullen die ik nog had liggen.
Nu ben ik bezig met een boekje van het papier wat ik ook voor de dames gekocht heb. Ik zit er over te denken om deze workshop volgend jaar nog eens te geven voor ieder die dat zou willen. 

Tegen die tijd gaan we natuurlijk een heel leuk papiertje uitzoeken want deze zijn volgens mij niet meer te koop.

Wat ik in elk geval blijf doen zijn de cropavonden. Elke donderdagavond is er gelegenheid om te komen croppen. Je brengt je eigen spullen mee om te gaan scrapbooken, PL LO's te maken of wat dan ook. Je mag daarbij al mijn gereedschappen gebruiken, zoals de ponsen, stansen, kleurmiddelen of wat dan ook. Zo'n gezellige cropavond gaat samen met koffie/thee/fris met wat lekkers er bij. Er zijn vellen cardstock of designpapier te koop. Mag wel, moet niet. Voor de cropavond betaal je in elk geval €7.50 p.p. De avond begint om 19.00 uur en duurt tot 21.30 uur.

Op de zaterdagochtend wil ik in het nieuwe jaar weer Mixed Media crops gaan geven. Dit zijn crops waarbij we elke keer weer een ander medium gebruiken of een ander techniekje. Voor deze workshop hoef je niets mee te brengen. Alles wat we gaan gebruiken is aanwezig. Ook deze crop gaat gezellig samen met koffie/thee/fris met wat lekkers er bij en kost €12.50. De ochtend begint dan om 10.00 uur en duurt tot 12.30 uur.

Deze crops zullen, te zijnentijd, bij de evenementen op mijn Facebook-pagina geplaatst gaan worden én in de agenda van mijn beide blogs: http://workshopsvanmarianne.blogspot.com/ en http://scrappyfingers.blogspot.com/

Kom in elk geval regelmatig kijken want we gaan weer gezellige posts plaatsen.

Mocht je vragen hebben, opmerkingen of suggesties, dan hoor ik dat graag. Wie weet kan ik je antwoorden of er op in spelen.

Tot de volgende keer!
groetjes,
Marianne



Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...