donderdag 13 november 2008
En dan hier foto's van de demodag op 8 november!!
Nu laat ik even zien wat ik die dag mocht demonstreren.
maandag 10 november 2008
Workshop Verjaardagskalender op Standaard
Zoals gewoonlijk hebben we alle gereedschappen om te gebruiken in huis maar als je een schaar of een mesje hebt waarmee je lekker kunt werken, zou ik het zeker meenemen.
De prijs is €39.50. Dat is inclusief alle materialen en gereedschappen zoals papier, lijm e.d. die je nodig hebt. En er is natuurlijk veel koffie en thee!!
De workshop begint om 19.00 uur en duurt tot 22.00 uur.

Ik hoop tot ziens bij de workshop!!
Marianne
donderdag 6 november 2008
Demodag
Tijdens de demodag gaan we op verschillende manieren kerstkaarten maken. Ik laat zien hoe je stempeltjes op verschillende manieren kunt inkleuren en ik demonstreer de Olba Bloementang waar je vreselijk mooie bloemetjes mee kunt maken.
Het is zeker allemaal de moeite waard om eens te komen kijken.
tot zaterdag!!
Marianne
woensdag 5 november 2008
vrijdag 24 oktober 2008
Het is weer gelukt!!
Marianne
woensdag 22 oktober 2008
Even niet in de lucht
Marianne
maandag 20 oktober 2008
8 november demodag bij Croptime
Lea maakt al ruim 20 jaar 3D-wenskaarten. In haar beginjaren was zij werkzaam als Pergamano-docente. Ze gaf niet alleen thuis cursussen maar was ook werkzaam op diverse beursen voor Pergamano waaronder op de KreaDoe. Ook was zij betrokken als redactielid bij de Pergadoe.Een aantal jaren geleden ging haar voorkeur steeds meer uit naar een andere manier van kaarten maken, 3D kaarten, in combinatie met het gebruik van geborduurde randen en kralen. Hiertoe maakt zij gebruik van bestaande mallen en patronen maar ontwerpt ook vaak haar eigen kaarten. Op 8 november zal zij een demonstratie verzorgen van het maken van 3D kerstkaarten met kraaltjes waarvoor zij 3D vellen gebruikt die uiteraard bij Croptime verkrijgbaar zijn.
Aranca zal een demonstratie geven van het maken van scrapkaarten waarbij uiteraard gebruik wordt gemaakt van de nieuwste vellen kerstpapier. Ook op deze kaarten wordt geborduurd met behulp van de CreMotion borduurmal of de embossing/borduurmallen van Marianne Design.zondag 12 oktober 2008
Lieve kaart
Van een vriendinnetje heb ik deze ontzettend lieve kaart gekregen. Sinds vorige week ben ik afdelingshoofd, zij werkt er ook, en ik kreeg deze kaart om mij te feliciteren met de nieuwe functie en om mij succes te wensen omdat ik met hun moet werken!!
Dank je wel collega!!
Marianne
dinsdag 30 september 2008
Verjaardagskaartje voor dochter van vriendin
zondag 28 september 2008
Mijn allereerste kerstkaartje van dit jaar!!
donderdag 25 september 2008
Workshop A Prima Book
Vrijdagavond 25 oktober geef ik de workshop "A Prima Book". We maken een miniboekje met een geembosde chipboard kaft. Je kunt papier gebruiken van Prima Marketing maar dat is natuurlijk niet verplicht. Besef wel dat het soort papier en de kleur de verder sfeer van je boekje bepalen. Zwart-wit foto's kunnen eigenlijk overal bij. Verder gaan we witte en transparante paintebles inkleuren en gebruiken we natuurlijk veel bloemen, knoopjes en linten. Ook gebruiken we een kader van Say it in Chrystals. Erg chique!! Er is ruimte voor 10 foto's die niet groter zijn dan 10x15 cm. We gaan er samen weer een prachtig werkstukje van maken.
Marianne
WOYWW
Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...
-
Just for once I'll make a blog in English. My English is not that good, so.. For the first time I've tried a challenge. No, two!! I...
-
Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...




