dinsdag 10 februari 2009

We zijn de 400 gepasseerd

Jaja!!! We zijn de 400 bezoekers gepasseerd!!! Hartstikke leuk!! Dus bij deze wil ik iedereen bedanken voor de bezoekjes die jullie brengen aan mijn, niet zo heel regelmatig bijgehouden, blog!!

Marianne

donderdag 5 februari 2009

Hobbyverwenweekend 2009

Het Hobbyverwenweekend 2009 van Croptime is weer achter de rug. Vele dames, en een heer, hebben twee dagen lang gestempeld, geknipt, gevouwen, geverfd, gesneden, geplakt en heerlijk gegeten in de Gelaarsde Kat in Alphen aan den Rijn.
Dit jaar gaf ik voor het eerst workshops. Zaterdagochtend, Build a Flower. Ik laat bij deze workshop zien hoe je met papier, stof, lint, knopen en diverse technieken hele mooie maar ook unieke bloemen kunt maken.
Zaterdagmiddag, Scrapkaarten maken. Met een basisschets die elke keer een beetje veranderd of uitgebreid wordt laat ik zien hoe je makkelijk mooie scrapkaarten kunt maken.
Zondag, de dagworkshop, Transparant boekje. Met transparante sheets, paintebles van Prima Marketing en sheets van Hambly maken we een heel leuk boekje. Door het gebruik van papier dat je zelf hebt uitgekozen wordt het een boekje dat voor ieder weer een heel eigen stijl uitademt.




Meer foto's kun je hier en hier zien. Mocht er om een wachtwoord gevraagd worden dan is dat croptime.

Marianne

woensdag 4 februari 2009

Site van Croptime

De site van Croptime is tijdelijk uit de lucht. De webmaster is bezig met een groot onderhoud. Daarom een nieuw tijdelijk blog waar je alle informatie wat betreft workshops, Hobbyverwenweekend 2010 en designteamleden kunt vinden.
Klink hier voor de link naar het tijdelijke Croptime blog.

Marianne

zaterdag 31 januari 2009

Sketches

Speciaal voor de dames die vandaag, tijdens het Hobbyverwenweekend, de workshop Scrapkaarten hebben gevolgd een aantal toevoegingen van sites met kaartschetsen bij Mijn Links.

Ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben. Ik vond het in elk geval geweldig!! Zodra ik even tijd heb zal ik de foto's van deze dag op het weblog zetten.

Marianne

maandag 26 januari 2009

Hobbyverwenweekend

Zaterdag 31 januari en zondag 1 februari kunnen we weer genieten van het jaarlijkse Hobbyverwenweekend van Croptime. Twee dagen lang geven de designteamleden workshops in "De Gelaarsde Kat". Beregezellig!! Verspreid over twee dagen zullen zo'n 60 deelneemsters knippen, plakken, verfen, inkten, haken en wat al niet meer. Je kunt een ochtend- en middagworkshop volgen of een dagworkshop. Tussen de middag gaan we met z'n allen gezellig lunchen. Na afloop kan er nog geshopt worden onder het genot van een drankje. Ik kijk er al echt naar uit.
Ik hoop die twee dagen tijd te hebben om foto's te maken want ik wil jullie laten zien hoe het was.
Er zijn nog een aantal plekjes vrij, mocht je jezelf nog willen opgeven kijken dan even op de site en informeer naar de workshops waar nog plek voor is.
Marianne

zondag 4 januari 2009

Kaartenschets

Omdat ik in het designteam zit van BBG zal ik elke maand een kaartenschets plaatsen in het forum op hun site. Je kunt de schets gebruiken voor het maken van een kaart. De schets is de basis, het is helemaal aan jou om te bepalen wat je er verder mee gaat doen. Het is een schets naar aanleiding van een kaart die ik al eerder gemaakt had.






Wil jij ook een kaart maken met deze schets dan kan dat natuurlijk!! Plaats de door jou gemaakte kaart in een reactie onder mijn topic in het forum op Hobby-world.

Marianne

vrijdag 2 januari 2009

Sale bij Croptime!!

Van vrijdag 2 januari tot en met zaterdag 10 januari is er sale bij Croptime. Op alle aankopen krijg je 10% korting. Daarnaast krijg je op alle artikelen met een stempel of rood stickertje 25% korting!! Elke dag komen er spullen bij dus kom regelmatig even kijken.
Deze dagen kun je géén stempelkaart inleveren en worden er ook géén stempels gegeven bij je aankopen.
Kom kijken wat er opgeruimd wordt om ruimte te maken voor nieuwe spullen die in het voorjaar worden uitgebracht!!
Marianne

2009

Via deze weg wil ik iedereen een heel fijn en vooral gezond nieuw jaar wensen!!

Ik hoop dat ik wat vaker de tijd (en de puf) heb om te bloggen. Ik wil mij in elk geval op de workshops gaan storten die ik geef bij Croptime. Ook wil ik workshops scrapkaarten maken gaan geven. Dus nee, meedoen aan een nieuw circle journal zit er dit jaar niet in.

Marianne

zondag 21 december 2008

Extra koopzondag en Make & Take

Vandaag had Croptime een extra koopzondag en konden de klanten een gratis mini-workshopje volgen. Het was gezellig druk. De dames die het miniboekje kwamen maken waren weer zeer enthousiast. Meteen ook even "reclame" gemaakt voor mijn workshops tijdens het Hobbyverwenweekend en voor het scrapkaarten maken op 30 december. Op 30 december kunnen klanten een scrapkaart komen maken waar ik ze bij help. Hartstikke leuk!!
Wat ook heel leuk is, is het ATC-ruilbord dat bij Croptime in de winkel hangt. Er zijn foto's van gemaakt maar die moeten nog door Bep gemaild worden. Zodra ik ze binnen heb zal ik ze op het blog zetten.
Kijk ook even naar de extra activiteiten tot aan het nieuwe jaar bij Croptime. Daarbij worden op 31 december de oliebollen niet vergeten!!
Marianne

vrijdag 19 december 2008

Feestweek

Vanaf aanstaande zaterdag tot en met oudjaar kun je op verschillende dagen gratis leuke dingen komen maken bij Croptime. Aanstaande zondag kun je een klein boekje komen maken onder mijn begeleiding. Het is een boekje dat we al eerder gemaakt hebben maar omdat veel dames er zeer enthousiast over waren gaan we hem nog eens herhalen.


Ik hoop jullie in de winkel te zien zondag!!


Marianne

maandag 15 december 2008

Kerstkaartje met een oude lijn

Dit maal een kerstkaartje met een oude papierlijn van Basic Grey. Wat hebben zij toch een mooi papier!! Een stempeltje van Ollies erbij (kaartje is nog van de demo dus géén Magnolia mogen gebruiken) en knoopjes uit de knopendoos opgeleukt met een paar strikjes.
Marianne

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...