Jaja!!! We zijn de 400 bezoekers gepasseerd!!! Hartstikke leuk!! Dus bij deze wil ik iedereen bedanken voor de bezoekjes die jullie brengen aan mijn, niet zo heel regelmatig bijgehouden, blog!!
Marianne
Marianne





Meer foto's kun je hier en hier zien. Mocht er om een wachtwoord gevraagd worden dan is dat croptime.
Marianne

Wil jij ook een kaart maken met deze schets dan kan dat natuurlijk!! Plaats de door jou gemaakte kaart in een reactie onder mijn topic in het forum op Hobby-world.
Marianne

Ik hoop jullie in de winkel te zien zondag!!
Marianne
Marianne Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...