
I hope it's simple enough.

I hope it's simple enough. 
Twee voorproefjes van nieuwe stanzen. Op naar de 1000 volgers en we kunnen er nog een afbeelding bijzetten.
Marianne


Als ik bij dat andere tuincentrum geweest ben zal ik ook laten zien wat ik geschoten heb.

En een detail van de kaart.

En er zit nog meer in het vat, zo te zeggen. Dat komt wel goed uit want er moeten ook nog voorbeeldkaarten gemaakt worden voor de demodag van 18 april bij Croptime.
Marianne



Volgens mij heb ik hem een beetje scheef gescant :( Hahaha!!
Ik hoop dat ze er blij mee is,
Marianne
Ik heb jammer genoeg op dit moment geen Adobe Photoshop op mijn computer dus ik moest een foto maken van de LO. De kleuren zijn daardoor een beetje flets en volgens mij is de foto een beetje scheef!! Maar dat mag de pret niet drukken.
Marianne



Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...