vrijdag 10 april 2009

A combination

Just for once I'll make a blog in English. My English is not that good, so.. For the first time I've tried a challenge. No, two!! I've made a combination of two challenges. The first one is the sketch of 2sketches4you.

And the second one is a challenge from the Cuttlebug Challenge Blogspot. Make a card in black and white or ivory and keep it simple.

This is the result of my card for these two challanges.

I hope it's simple enough.
Marianne



maandag 6 april 2009

Help mij en help jezelf!!

Ja, inderdaad!! Help mij en help jezelf. Hoe?? Waarmee?? Waarom?? Nou.............................. Op het blog van Cuttlebug Challenges laten ze sneak peaks zien van de nieuwe Cuttlebug stanzen die gaan uitkomen als............................................ Als er 1000 volgers van het blog zijn!! Zij hebben er nu 937 maar dat moeten er dus 1000 worden!! En ja, daar help je mij mee want ik ben ontzettend nieuwsgierig naar de nieuwe stanzen. En ja, daar help je ook jezelf mee want jij wil natuurlijk ook zien wat er allemaal uitkomt. Er was al een sneak peak van een embosstans maar we willen nog meer zien. Ga dus naar het blog en geef je op. Volg het blog en binnenkort kunnen we dus nog meer nieuwe stanzen bewonderen.


Twee voorproefjes van nieuwe stanzen. Op naar de 1000 volgers en we kunnen er nog een afbeelding bijzetten.

Marianne

zondag 5 april 2009

Paasfoto's

Van de groothandel BBG (CreaMotion en EK Succes) heb ik een pakketje binnengekregen met Paaspapier om een voorbeeld te maken voor de site (Hobby-world).
Omdat ik niet alleen kaartjes ervan wil maken ben ik, met mijn fototoestel, naar het tuincentrum getochen en heb daar foto's van Paasartikelen gemaakt. Met deze foto's wil ik een Paas-miniboekje maken om op de site te laten zien. Als ik deze week tijd heb zal ik ook nog naar een ander tuincentrum gaan voor nog meer foto's. Dat doe ik trouwens ook altijd met de Kerst. Je weet maar nooit of je er nog een foto van nodig hebt!

Hier in elk geval een paar foto's van zaterdag:





Als ik bij dat andere tuincentrum geweest ben zal ik ook laten zien wat ik geschoten heb.

Marianne

Het mooie weer???

Zou het aan het mooie weer liggen? Of omdat er een nieuw babytje is?? Misschien wel omdat ik de Cuttlebug opnieuw ontdekt heb?? Ik heb namenlijk opeens heel veel inspiratie!!

Wat vinden jullie van mijn nieuwste creatie??

En een detail van de kaart.


En er zit nog meer in het vat, zo te zeggen. Dat komt wel goed uit want er moeten ook nog voorbeeldkaarten gemaakt worden voor de demodag van 18 april bij Croptime.

Marianne

zaterdag 4 april 2009

En nog een voor Jente!!

Hahaha!! Corinne, mijn collega en vriendinnetje, heeft de kaart die ik gemaakt had om te versturen vanuit het werk al gezien!! Lekkere wijsneus hoor!!
Toch zet ik hier het kaartje dat ik ook voor haar gemaakt heb maar dan om zelf te versturen.




Om het embossen en de kleuren beter uit te laten komen heb ik de kaart dit keer gefotografeerd. Wel een mooi resultaat moet ik zeggen!!

Marianne

Een dochtertje!!

Corinne, collega en vriendinnetje, en haar man Martin hebben afgelopen dinsdag hun tweede dochtertje gekregen. Zij heet Jente. Onderstaand kaartje heb ik gemaakt om te versturen vanuit werk. Voor mezelf heb ik een ander kaartje in gedachten.

Volgens mij heb ik hem een beetje scheef gescant :( Hahaha!!

Ik hoop dat ze er blij mee is,

Marianne

dinsdag 31 maart 2009

Joehoeeeeeeeeeeeee!!!

Ja hoor!! Ik kreeg net een berichtje dat ik 600!! bezoekers had! Geweldig!!

Marianne

maandag 30 maart 2009

Cuttlebug

Heb jij er ook een staan en gebruik je hem te weinig?? Ik moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik hem veel te weinig gebruik. Nu heb ik deze site ontdekt!! Wat een geweldige ideeen!! Het is zeker de moeite waard om dit blog te bezoeken! Cuttlebug Challenges. Het heeft mij in elk geval geinspireerd!! Er ligt een kaartje te sudderen op mijn werktafel. Zodra ik hem af heb zal ik hem meteen plaatsen. Dus!! Ga snel kijken!!

Marianne

zondag 29 maart 2009

LO voor Hobby-World

Voor de site van BBG, Hobby-World, heb ik een LO gemaakt met Valentijnspapier. Ik had het papier gekregen om er een Valentijnskaart mee te maken maar daar vond ik de print te groot voor. Dus nu dan een LO met dit papier.


Ik heb jammer genoeg op dit moment geen Adobe Photoshop op mijn computer dus ik moest een foto maken van de LO. De kleuren zijn daardoor een beetje flets en volgens mij is de foto een beetje scheef!! Maar dat mag de pret niet drukken.
Marianne

zondag 22 maart 2009

Verjaardagskaartje

Ik heb vandaag een verjaardagskaartje gemaakt voor een nichtje van mijn man. We gaan zo gezellig bij haar en haar vriend op visite. Ik hoop dat ze het kaartje leuk vind!


Fijne zondag!
Marianne

dinsdag 17 maart 2009

Servies schilderen

Eind januari hadden we het afscheidsfeestje van een collega van mij die met de VUT ging. Als aandenken wilden wij haar een zelf geschilderd theeservies geven. Dus op een hele gezellige vrijdagavond hebben we bij Create it in Alphen aan den Rijn met z'n zevenen een servies beschilderd. Ik wilde jullie de resultaten niet onthouden.

Dit is het volledige servies. De collega heeft zelf de basiskleur bepaald en wij mochten allemaal zelf bepalen hoe de mok er uit ging zien. Ik heb het suikerpotje beschilderd en ik moet zeggen dat ik het wel heel erg leuk vond om te doen.





Marianne

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...