maandag 16 juli 2012

Nog meer moois van Basic Grey en Crate Paper

Vandaag nog maar eens twee van mijn favo papierlijnen. Basic Grey en Crate Paper. Ze hebben beide altijd mooie kleuren en leuke printjes maar dit papier is ook nog eens heel mooi van kwaliteit. Ik denk dat het zelfs goed te gebruiken is voor het maken van doosjes e.d.

Basic Grey:







Vinden jullie deze spullen ook niet om te smullen??

Nu de nieuw uit te komen spullen van Crate Paper.

Wat een prachtige, frisse kleuren!!!

Ik hoop dat er morgen weer sneaks getoond worden zodat ik hier weer wat leuke dingen kan plaatsen.

Tot morgen!!
Marianne

zondag 15 juli 2012

Mooi van My Minds Eye

Een van mijn favo papierlijnen is My Minds Eye. Ze hebben altijd mooie kleuren, leuke printjes en glitters. Voor de CHA die er aan komt heeft MME onderstaande lijnen bekend gemaakt. Dat wordt weer smullen.
Deze lijn, The sweetest thing, hebben ze in verschillende kleurstellingen met allerlei bijpassende embellishments. Onderstaande LO's zijn er mee gemaakt.


All is Bright is een koele winterlijn. Leuk voor je kerstkaarten.

Er komen ook weer nieuwe 6x6 paperpads uit. Dat is voor de kaartenmakers onder ons natuurlijk weer geweldig!! Ik heb er nog geen goede foto van kunnen vinden maar mocht ik er een vinden, wordt deze meteen hier geplaatst.

Fijne zondag!
Marianne

maandag 9 juli 2012

Crea-dip en CHA Summer 2012

Het is twee maanden geleden dat ik voor het laatst iets geplaatst heb op het blog. Dat zal niemand ontgaan zijn.
De reden? Een creatieve dip!! Ik ben ook al twee maanden niet in mijn hobbykamer geweest. Ik kijk naar binnen en loop langs. Ik kan me er niet toe zetten iets te gaan doen. Terwijl er toch de maandelijkse uitdaging was ( met Corinne en Charlotte).
We zijn wel heerlijk met vakantie geweest naar Kusadasi in Turkije. Wat een zalig weertje!! Elke dag zo'n 36 graden. Jaja! We hadden een hittegolf.

Terug van vakantie nog een ruime week thuis doorgebracht en daarna weer aan het werk waar, voor mijn afdeling, de vakanties begonnen. Dus weer hard er tegenaan!!

Hierdoor was ik bijna de CHA vergeten. Bijna!! Ik zag dat half juni de eerste sneak peeks al geplaatst waren. Nu ik nog want ik kan het niet maken hier geen sneak peeks te plaatsen en iedereen nieuwsgierig te maken.

De eerste sneak is van Echo Park. Echt een van mijn favorite papierlijnen.
Lekkere frisse kleuren en leuke printjes. Waarschijnlijk schrijf ik dat elke keer op heb blog, maar het is gewoon zo!! Natuurlijk ben ik weer blij met alle nieuwe kerstpapiertjes die komen gaan.

Ook een hele leuke papierlijn is Fancy Pants!
De laatste twee zijn mijn favoriet. Natuurlijk de kerstpapiertjes maar ook de heerlijk frisse kleuren van de Hopscotch lijn!!

Ik hoop de komende dagen nog meer sneaks te kunnen plaatsen. Blijf dus terugkomen om te kijken wat we allemaal kunnen verwachten!!

Fijne dag!
Marianne

maandag 7 mei 2012

zondag 22 april 2012

Sneak Peek Uitdaging April

De uitdaging van april is: Cardstock Only.

Ik had meteen al inkt, stempels en Glimmermist in mijn gedachten. Dat moet te zien zijn geweest op mijn gezicht want Corinne zei meteen: "Jij mag ook géén Glimmermist gebruiken"!!
In eerst instantie was ik teleurgesteld maar meteen kwam ik op een geweldig idee!! Wat dat is, kan ik natuurlijk nog niet vertellen maar hier heb je alvast een sneak peek.
Wat je aan kleur ziet is géén Glimmermist.

Wat is het wel??????????

Marianne

De Uitdaging van maart

Sinds vorige maand doet er nog een collega mee met de Uitdaging, Charlotte. Charlotte is een beginnende scrapper, dus we zijn "voorzichtig" begonnen.
Ik was aan de beurt om iets te verzinnen en ik had dus voor een sketch gekozen.
Ik had zelf al een sneak peek geplaatst en heb daar hele leuke reacties op gekregen!! Dit is wat ik er van gemaakt heb. Natuurlijk met foto's van Milo zodat zijn scrapalbum ook nog eens vol komt.
Ik moet zeggen, dat ik wel erg blij ben met het resultaat! Een heerlijk, toch wel lekker simpele, frisse, lay-out.
De resultaten van mijn collega's kun je zien op de pagina van de Uitdaging.

Marianne

Clean and Simple

Ik ben een beetje van de stempels inkleuren af. Dat heb ik werkelijk al een hele tijd niet gedaan. Het trekt gewoon even niet op dit moment.
Op dit moment ben ik van de eenvoudige kaartjes. Net zoals onderstaand kaartje voor een collega.
Het papier is van My Minds Eye, Miss Carline. De letters heb ik gestanst met een Quickutz Alphabet, Blossom.

Marianne

Update Milo

Zo, het is weer een behoorlijke tijd geleden dat ik iets geplaatst heb op het blog. Laten we dan eerst maar eens beginnen met een update van mijn kleinzoon Milo.
Milo kan los lopen!!! Was het eerst nog aan ten minste één vinger, nu loopt hij los!!
Afgelopen woensdagochtend was ik natuurlijk weer van de partij om hem te knuffelen en toen liet hij toch nog even zien wat hij kan!! En als hij eenmaal op gang is gekomen, gaat ie als een speer!! Ik kon hem dan ook niet zo goed bijhouden met mijn camera.
 
Opgelucht, dat hij het gehaald had, stortte hij zich in de armen van zijn papa om daarna even lekker tegen hem aan te leunen.
Is het niet een heeeeeeeeeeeeerlijk mannetje??!!

Marianne

vrijdag 6 april 2012

Basisworkshop Stempelen

Zaterdag 26 mei geef ik de workshop Basisstempelen.
Ik leg je uit wat voor soorten stempels er zijn, wat de verschillen zijn en wat je er mee kunt doen. Ik vertel je wat voor soorten inkt er zijn, waar ze geschikt voor zijn maar ook wat je er niet mee kunt doen. We gebruiken naast de stempels en de inkt ook embospoeder, chalk en perfect pearls. Iedereen heeft het wel eens in de winkel zien liggen maar hebben het niet gekocht omdat je niet weet wat je er mee kunt. Tijdens deze workshop laat ik het allemaal zien. De resultaten komen op een label die we kunnen bewaren in het boekje dat we die dag ook maken, hard werken dus!

    
De workshop kost € 34,95 ( incl. alle materialen en een eenvoudige lunch) en duurt van 10.00-16.30 uur.

Opgeven voor deze workshop kan in de winkel aan de Rijneke Boulevard in Hazerswoude-Rijndijk of via mail naar:  workshops-hobbyworld@croptime.net

Ik hoop tot ziens bij de workshop!!
Marianne

dinsdag 27 maart 2012

HobbyWorldwinkel in Hazerswoude

Vanaf aanstaande zaterdag, 31 maart, is de winkel aan de Rijneke Boulevard in Hazerswoude weer open!!

vriendelijke groeten,
Bep Welters

zaterdag 24 maart 2012

O,o...........

Tja, ik vond dat ik mezelf wel mocht verwennen met een paar leuke stanzen......................(shame on me???) Ik heb gekozen voor de Filmstrip van Tim Holtz Alterations en een Nestabilitie van Spellbinders.



Ik kan niet wachten tot ik ze kan gebruiken op m'n LO"s!!! Ik heb al wat leuke ideeen in m'n hoofd hoor!! Vandaag eerst wat boodschappen doen, als het even kan vanmiddag de tuin in en misschien daarna aan de knutsel. Mocht ik iets gecreeerd hebben, laat ik het natuurlijk zien. 

Fijne zaterdag!!
Marianne 

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...