vrijdag 6 maart 2009

maandag 2 maart 2009

Workshop Label it!!

Hier dan de eerste foto's van de workshop "Label it!". Tijdens deze workshop laat ik zien wat je allemaal met labels kunt doen en hoe je ze kunt gebruiken in je LO en op je kaart.

De workshop wordt 20 maart gegeven bij Croptime en is van 19.00 tot 22.00 uur. De kosten zijn €27.50. Je kunt je opgeven voor deze workshop via de site van Croptime.

Marianne

zondag 1 maart 2009

Kaartenschets maart

Op de site van Hobbyworld plaats ik elke maand een kaartenschets. De schets van maart, met voorbeeldkaart, heb ik net geplaatst. Misschien is het leuk om daar ook eens te kijken en een kaart te maken van deze schets. Plaats je kaart onder mijn bericht in het topic van de maand maart. Zo hebben we alle door jullie gemaakte kaarten bij elkaar!! Ik ben zo benieuwd wat jullie ervan maken!

Dit is mijn voorbeeldkaart. De schets is de basis van de kaart, je kunt dus zelf nog van alles toevoegen zolang de basis maar hetzelfde is. Ik heb een stempel, bloemen met glasbrads en lint toegevoegd.


Marianne

vrijdag 27 februari 2009

Label it!!

Label It!! is mijn volgende workshop bij Croptime. Het wordt een workshop in navolging van Build a Flower. In de workshop Label it!! laat ik op verschillende manieren zien wat je allemaal met labels, tags, kunt doen in je LO of op je kaart. De voorbeeldjes doen we in een klein albumpje zodat je nog eens labels kunt opzoeken om te gebruiken.
Zodra het voorbeeld klaar is zal ik het hier plaatsen.

Marianne

dinsdag 24 februari 2009

Helemaal vergeten

Was ik toch helemaal vergeten te vertellen dat ik naar de KKD (Knallende Karsdagen) geweest was!! Dat is een beurs van de groothandel Kars die de "nieuwe" producten laat zien. Hartstikke leuk!! Want we hebben echt hele leuke dingen gezien!! Ook Tim Holtz. Die is natuurlijk niet nieuw, maar het is altijd weer een genot deze man te zien freubelen. Hij tovert werkelijk de ene label na de andere tevoorschijn!!



Marianne

maandag 16 februari 2009

Workshop Fotoframe

Vrijdagavond 27 februari geef ik een workshop bij Croptime in Alphen aan den Rijn. We maken een fotoframe van chipboard dat beplakt wordt met designpapier naar eigen keuze. Uiteraard versieren we het frame met bloemen, knopen ed. Een groot lint zorgt dat je het frame kunt ophangen.
Marianne

dinsdag 10 februari 2009

We zijn de 400 gepasseerd

Jaja!!! We zijn de 400 bezoekers gepasseerd!!! Hartstikke leuk!! Dus bij deze wil ik iedereen bedanken voor de bezoekjes die jullie brengen aan mijn, niet zo heel regelmatig bijgehouden, blog!!

Marianne

donderdag 5 februari 2009

Hobbyverwenweekend 2009

Het Hobbyverwenweekend 2009 van Croptime is weer achter de rug. Vele dames, en een heer, hebben twee dagen lang gestempeld, geknipt, gevouwen, geverfd, gesneden, geplakt en heerlijk gegeten in de Gelaarsde Kat in Alphen aan den Rijn.
Dit jaar gaf ik voor het eerst workshops. Zaterdagochtend, Build a Flower. Ik laat bij deze workshop zien hoe je met papier, stof, lint, knopen en diverse technieken hele mooie maar ook unieke bloemen kunt maken.
Zaterdagmiddag, Scrapkaarten maken. Met een basisschets die elke keer een beetje veranderd of uitgebreid wordt laat ik zien hoe je makkelijk mooie scrapkaarten kunt maken.
Zondag, de dagworkshop, Transparant boekje. Met transparante sheets, paintebles van Prima Marketing en sheets van Hambly maken we een heel leuk boekje. Door het gebruik van papier dat je zelf hebt uitgekozen wordt het een boekje dat voor ieder weer een heel eigen stijl uitademt.




Meer foto's kun je hier en hier zien. Mocht er om een wachtwoord gevraagd worden dan is dat croptime.

Marianne

woensdag 4 februari 2009

Site van Croptime

De site van Croptime is tijdelijk uit de lucht. De webmaster is bezig met een groot onderhoud. Daarom een nieuw tijdelijk blog waar je alle informatie wat betreft workshops, Hobbyverwenweekend 2010 en designteamleden kunt vinden.
Klink hier voor de link naar het tijdelijke Croptime blog.

Marianne

zaterdag 31 januari 2009

Sketches

Speciaal voor de dames die vandaag, tijdens het Hobbyverwenweekend, de workshop Scrapkaarten hebben gevolgd een aantal toevoegingen van sites met kaartschetsen bij Mijn Links.

Ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben. Ik vond het in elk geval geweldig!! Zodra ik even tijd heb zal ik de foto's van deze dag op het weblog zetten.

Marianne

maandag 26 januari 2009

Hobbyverwenweekend

Zaterdag 31 januari en zondag 1 februari kunnen we weer genieten van het jaarlijkse Hobbyverwenweekend van Croptime. Twee dagen lang geven de designteamleden workshops in "De Gelaarsde Kat". Beregezellig!! Verspreid over twee dagen zullen zo'n 60 deelneemsters knippen, plakken, verfen, inkten, haken en wat al niet meer. Je kunt een ochtend- en middagworkshop volgen of een dagworkshop. Tussen de middag gaan we met z'n allen gezellig lunchen. Na afloop kan er nog geshopt worden onder het genot van een drankje. Ik kijk er al echt naar uit.
Ik hoop die twee dagen tijd te hebben om foto's te maken want ik wil jullie laten zien hoe het was.
Er zijn nog een aantal plekjes vrij, mocht je jezelf nog willen opgeven kijken dan even op de site en informeer naar de workshops waar nog plek voor is.
Marianne

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...