De eerste workshop ben ik al weer aan het voorbereiden, ook al wordt die pas na de zomervakantie gegeven. Een workshop "werken met Copic Markers".
Zaterdag 5 juni geef ik een demonstratie bij HWC met de Copic Markers en ik hoop dan ook mijn workshop te kunnen presenteren. Spannend!!!! Ik heb er echt zin in!!
Hoe het er uit gaat zien kan ik jullie nog niet vertellen. Wel dat ik natuurlijk leuke papiertjes en leuke stempels ga gebruiken! Er komt ook veel uitleg over het hoe en waarom van de Copic Marker. Zodra ik iets af heb, zal ik het zeker laten zien!!
Marianne
Het was echt een prachtige dag en ik wens Robin en Eline heel veel gezondheid, liefde en geluk toe!
Ik zal nog meer mooie foto's van de beurs opzoeken.
Ik zal het internet afstruinen voor dit soort foto's zodat we ons kunnen verlekkeren aan al dat nieuws!! Zucht..............................
En ik ken wel een paar kleine meisjes om te scrappen!!!!
En nu maar hopen dat de dames en heren inkopers van diverse bedrijven hier ook voor gaan vallen!!
Om alle stanzen te kunnen bekijken heb ik twee linkjes, klik