maandag 24 mei 2010

Yes!!!!

Poeh! Eindelijk de website van Hobby World Croptime overgegeven aan iemand van de winkel. Na 10 maande de site te hebben bijgehouden, heb ik het deze week overgegeven aan Lieke die bij HWC werkt. Niet dat ik het vervelend vond om te doen, ik kwam alleen niet meer aan andere dingen toe zoals zelf freubelen en workshops geven. Daar heb ik nu dus weer tijd voor!! Hoeraaaaaa!!
De eerste workshop ben ik al weer aan het voorbereiden, ook al wordt die pas na de zomervakantie gegeven. Een workshop "werken met Copic Markers".
Zaterdag 5 juni geef ik een demonstratie bij HWC met de Copic Markers en ik hoop dan ook mijn workshop te kunnen presenteren. Spannend!!!! Ik heb er echt zin in!!
Hoe het er uit gaat zien kan ik jullie nog niet vertellen. Wel dat ik natuurlijk leuke papiertjes en leuke stempels ga gebruiken! Er komt ook veel uitleg over het hoe en waarom van de Copic Marker. Zodra ik iets af heb, zal ik het zeker laten zien!!

Marianne

zondag 25 april 2010

Te lang geleden

Tja, het is dus echt erg lang geleden dat ik iets fatsoenlijks hier op het blog geschreven heb. Sorry!! Druk, druk, druk!! Niet alleen op het werk, ook in m'n hoofd. Komt goed allemaal!! Nog één weekje werken en dan lekker een weekje vrij. Ik hoop in die week het bloggen weer te kunnen oppakken. En natuurlijk lekker te kunnen freubelen, want dat is ook weer erg lang geleden.
Zaterdag 1 mei begin ik in elk geval door een hele dag te gaan scrappen bij Hobby World in Hazerswoude. Het is dan Nationale Scrapbookdag en je kunt daar de hele dag gratis komen scrappen. Alles wat je wilt of moet weten hierover staat op hun site. Corinne gaat ook mee, dus dat wordt ontzettend gezellig!!


Marianne

zaterdag 27 februari 2010

Copic Candy

Angelique heeft op haar blog een Copic Candy geplaatst. Klik hier en je komt meteen op haar blog.

Het Bruidspaar

Woensdag 17 februari zijn onze middelste en zijn vriendin getrouwd. Het was in allerlei opzichten een ontzettend mooie dag!! Het is zo apart om een van je kinderen de volgende stap in het leven te zien zetten.

Natuurlijk had ik een kaartje voor ze gemaakt maar ik ben vergeten er een foto van te maken. Misschien dat ik het kaartje nog een keer maak.

Ze kregen van mijn man en mij, naast nog wat andere cadeaus, ook de bruidstaart. En dat was wel een hele aparte hoor!! Hij bestond uit alleen maar prachtig versierde cupcakes en natuurlijk een klein taartje voor het aansnijmoment!

Het was echt een prachtige dag en ik wens Robin en Eline heel veel gezondheid, liefde en geluk toe!

Marianne

donderdag 28 januari 2010

CHA, tot de volgende keer!!

De CHA is afgelopen.................. Ach, aan alles komt een eind en van de zomer is er weer één!! Toch nog even een impressiefoto van de beurs. Ook van de site van Scrapware geplukt. (dacht ik)

Ik zal nog meer mooie foto's van de beurs opzoeken.

Marianne

dinsdag 26 januari 2010

Live van de CHA

Nee, ik zit er niet, was het maar waar!!! Alhoewel............... Ik heb ook foto's gezien van een vreselijke mensenmassa en dat is toch echt helemaal niets voor mij hoor!!! Maar goed. Van het forum van Scrapware heb ik deze foto gehaald. Geeft goed de sfeer van Prima Marketing weer. Ik hoop toch zo dat mijn favoriete winkel dit soort dingen ook krijgt!!! Ik zal het internet afstruinen voor dit soort foto's zodat we ons kunnen verlekkeren aan al dat nieuws!! Zucht..............................

Marianne

zondag 24 januari 2010

Nog een CHA sneak peekje!

Dit keer van American Crafts. Ze maken leuke lijnen met spullen die allemaal goed bij elkaar te gebruiken zijn. Je kunt er heerlijk frisse scrapbook LO's van maken of leuke kaartjes. Het papier is ook altijd goed te gebruiken voor miniboekjes en gepimpte artikelen zoals doosjes e.d..

Weer een tipje van de scrapbooksluier opgelicht. Ik hoop dat we het allemaal snel in Nederland kunnen kopen.

Marianne

vrijdag 22 januari 2010

Een sneak peek van Fancy Pants

Het begint nu allemaal los te komen hoor!!! Wat worden er weer veel nieuwe spullen verwacht! Wat dacht je van Fancy Pants? Ze komen met een aantal prachtige, fleurige lijnen. Klik op de link om ze allemaal te zien. Ik vind zelf deze wel erg mooi! Tja, mijn favoriete kleuren!!

En ik ken wel een paar kleine meisjes om te scrappen!!!!

Marianne

donderdag 21 januari 2010

En we sneeken weer verder!!

Ik vind de spullen van 7 Gypsies prachtig. Heel mooi te combineren met de inkten van Ranger en de leuke spullen van Tim Holtz. Ze hebben dan ook weer prachtig papier!

En nu maar hopen dat de dames en heren inkopers van diverse bedrijven hier ook voor gaan vallen!!

Marianne

zaterdag 16 januari 2010

En weer een nieuwe sneak peek!!

Ik zag trouwens dat ik, wel heel consequent, het woord peek verkeerd speldde!! Nu maar meteen wel goed gedaan.

Vandaag een peekje van een van mijn favo papierlijnen!! Bo Bunny.

Het zijn verschillende lijnen maar bovenstaande lijn bestaat wel uit mijn favoriete kleuren!!

Marianne

donderdag 14 januari 2010

Een combo sneak peak

Nee, ik combineer geen twee nieuwe dingen. Het "nieuwe ding" is een combinatie tussen mijn favoriete man in scrapbookworld, Tim Holtz en een van mijn favoriete stanzen, Sizzix!!
Om alle stanzen te kunnen bekijken heb ik twee linkjes, klik hier en hier om de samenwerking van Tim met Sizzix te kunnen bewonderen.

Marianne

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...