
En kijk!! Cute papier?? Cute stand!! The Girls Paperie.


Ik ben op zoek naar nog meer foto's maar dat wil eigenlijk niet zo lukken.
Marianne



Ik ben op zoek naar nog meer foto's maar dat wil eigenlijk niet zo lukken.
Marianne
Ach, je kunt mij ook bij hem vinden hoor, als ik hem op een beurs zie!! Ik durf hem alleen niet op de foto te vragen!! STOM!!! Marianne






Hieronder vind je foto's van het event zelf.
De ingang van deze beurs en je kunt zien hoe het er uit ziet als iedereen nog aan het werk is.
Die Prima spullen zul je vast in mijn hobbykamer kunnen vinden, zodra ze zijn uitgekomen. Wat een juweeltjes!! Het zijn gelukkig niet allemaal mierzoete kleuren want dat gaat wel vervelen op een gegeven moment. Ik hoop dat Hobby World Croptime dit ook gaat verkopen. Misschien kan ik wel een lief, cute, miniboekje maken voor een workshop! Help het mij hopen!!
Marianne




Ik denk dat er vanaf morgen wel "live" foto's te vinden zijn, en als er iets leuks tussen zit zal ik ze zeker ook plaatsen.
Nu ga ik snel verder met m'n bloemenworkshop want die moet af.
Marianne






Wat een mooie kleuren en wat een mooie prints!!! Ik hoop dat ze snel in de winkel liggen!!
Marianne
Ik weet nog geen datum, dat zal ergens in oktober worden. Ik zal zeker de rest van de informatie hier plaatsen als ik alles weet. Ik moet zeggen dat het boekje wel erg leuk wordt, met al die bloemetjes er in!!De volgende workshop ligt ook al klaar, in elk geval op papier!! Dus............... Niet alleen sneak peeks van de CHA maar ook van mij!!
Marianne




















Dat zijn weer leuke dingen om tijdens workshops te gebruiken. Tags, Trading Cards (ATC's) en wat dacht je van de Craft Sheet op de rol???!!! De kastjes van Tim Holtz zijn gewoon hebbedingetjes om cute te maken en de sneeuwkristallen stempels onweerstaanbaar!!
Als er een merk is waarvan jij een sneak peek wil zien, hoor ik dat graag. Reageer hieronder en ik zal kijken of ik er sneaks van kan vinden. Ik ga in elk geval sneaks plaatsen van de merken die ik zelf heel leuk vind.
Marianne
Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...