Nu ben ik in de gelukkige omstandigheid dat ik veel spullen van Ranger/ Tim Holtz heb. Maar...................... Helaas niet de stansen die hij hier gebruikt!!!! Dus zal ik even moeten bekijken hoe ik deze technieken en ideetjes kan gaan gebruiken op een label. Ik wil ze allemaal namaken. Niet alleen omdat ik ze leuk vind maar ook als voorbeeld voor Hobby World Croptime. Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! De kop is er af!! Op naar dag 2!!
Marianne

De hele maand november zijn de AquaMarkers van Letraset 2,50 euro als je een klantenkaart hebt. Koop je dus vier markers betaal je 10,00 euro en spaar je 1,00 euro op je klantenkaart!!!! Deze actie is dus alleen geldig met de klantenkaart!! Heb je geen klantenkaart?? Dan betaal je 2,70 per marker!

Bloemenboekje



Middelburg is echt een mooie en leuke stad. Natuurlijk valt zo'n prachtig gebouw als het stadhuis op. En natuurlijk heb ik er ook foto's van gemaakt!!
Op zaterdag zijn we naar Brugge gereden. Echt prachtig wat je daar ziet. Aangekomen in het centrum was bovenstaand plaatje het eerste wat we zagen.
De foto hier boven is aan de buitenkant van het Begeinhof gemaakt. Vanaf een bruggetje kon ik deze mooie foto maken.