zondag 5 december 2010

Nummers drie, vier en vijf!

Even een update wat betreft de labels van Tim! Hij heeft weer drie prachtige kerstlabels geplaatst. Nog zeven te gaan!!
Ik moet zeggen dat je er wel weer veel voor nodig hebt hoor!! Maar goed, we komen er wel hoor. Het valt me op dat ontzettend veel spullen gewoon uitverkocht zijn! Wat wel weer leuk is, is dat verschillende winkels korting geven op de spullen die Tim gebruikt heeft voor zijn labels!! Echt heel leuk!!
Corinne is een weekje met vakantie dus het komt er de komende week niet van om samen labels te maken maar daarna..................................... Aan de knutsel!!!
Label nummer drie.

Label nummer vier.

Label nummer vijf.

Zodra ik een label gemaakt heb, zal ik hem hier natuurlijk laten zien!

Fijne zondag!
Marianne

donderdag 2 december 2010

Na een komt twee!!!

Vanmorgen publiceerde Tim Holtz zijn twee Kerstlabel. En wat voor een Kerstlabel??!! Hartstikke mooi!! De technieken zijn ook zo ontzettend leuk. Heeft een van jullie dit wel eens geprobeerd?? Ik niet maar ga het zeker doen!! Op deze manier kun je echt kaarten in massaproduktie maken.

Zijn jullie ook zo enthousiast?? Ik wel!! Ik hoop dan ook dat ik jullie de labels kan laten die ik heb gemaakt.
Marianne

woensdag 1 december 2010

De allereerste is een feit!!!

Ja hoor!! De aller eerste label van Tim Holtz van 2010 staat op zijn blog!! En hij is leuk!! Heel erg leuk!!
Nu ben ik in de gelukkige omstandigheid dat ik veel spullen van Ranger/ Tim Holtz heb. Maar...................... Helaas niet de stansen die hij hier gebruikt!!!! Dus zal ik even moeten bekijken hoe ik deze technieken en ideetjes kan gaan gebruiken op een label. Ik wil ze allemaal namaken. Niet alleen omdat ik ze leuk vind maar ook als voorbeeld voor Hobby World Croptime.

Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! De kop is er af!! Op naar dag 2!!

Marianne

dinsdag 30 november 2010

Zeker aan te bevelen!!

Een van mijn allereerste cursisten is een eigen bedrijfje begonnen. Was fotografie eerst haar hobby, nu heeft zij daar haar werk van gemaakt. Ze is nog maar net begonnen maar heeft al erg mooie foto's in haar portfolio!!
Dus zeker de moeite waard om eens te bezoeken: Wendy van Dijk Fotografie

Marianne

donderdag 25 november 2010

Ik kan er geen genoeg van krijgen!!!!

Tim Holtz heeft het weer voor elkaar!! In extase zit ik keer op keer het prachtige filmpje op zijn blog te bekijken. Hij gaat het weer doen hoor!!! Hij gaat weer 12 prachtige kerstlabels maken en ik ben zooooooooooooooooooo ontzettend benieuwd wat het dit jaar weer gaat worden. Elk jaar overtreft hij zichzelf. Wat zal dit jaar brengen??
Bekijk ook het filmpje en ga er ook zo ontzettend veel zin in krijgen!!
Marianne

zondag 14 november 2010

Tim Holtz Labels

Afgelopen donderdag hebben Corinne en ik weer een knutseldag gehad. Heerlijk aan de grote tafel, en weer veel te veel spullen meegenomen, de hele dag dingen zitten maken en ideeen zitten uitwisselen. We hadden afgesproken een label van Tim Holtz na te maken en ik moet zeggen dat het niet alleen erg leuk was om te doen maar dat het nog goed gelukt is ook!!!


We hebben nu afgesproken nog meer van deze labels te maken die we dan aan een "mokkenrekje" hangen. Dat is een standaard met haakjes waar je mokken of kopjes aan kunt hangen. Zodra ik een mooie gevonden heb zal ik hier laten zien wat ik bedoel.

Marianne

zaterdag 6 november 2010

Leuk nieuws AquaMarkers bij Hobby World Croptime

De hele maand november zijn de AquaMarkers van Letraset 2,50 euro als je een klantenkaart hebt. Koop je dus vier markers betaal je 10,00 euro en spaar je 1,00 euro op je klantenkaart!!!! Deze actie is dus alleen geldig met de klantenkaart!! Heb je geen klantenkaart?? Dan betaal je 2,70 per marker!
Vraag dus hier snel een klantenkaart aan en profiteer van deze aanbieding!

Marianne

vrijdag 5 november 2010

AquaMarkers bij Hobby World Croptime

Ja hoor!!! Vanaf nu heeft ook Hobby World Croptime in Zoeterwoude ook de AquaMarkers van Letraset!!! Ik ga er zeker van de week even naar toe om een paar hele mooie kleuren te kopen zodat ik ze kan uitproberen. Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal werkt. Misschien hebben jullie nog linkjes van websites of blog waar een hele goede uitleg staat??


Marianne

zondag 31 oktober 2010

Workshops op aanvraag

Vanaf nu zijn alle workshops, die ik al gegeven heb bij Hobby World Croptime, ook aan te vragen voor een speciale gelegenheid op een bepaalde datum. Klik hier voor alle informatie.
Kom je met een groep van tenminste zes personen? Dan moet je zeker eens even kijken of we iets voor je kunnen betekenen.
Tot nu toe heb ik alleen de workshop "Bloemenboekje" voor de aanvraag maar daar komen de komende maanden steeds meer workshops bij zoals: Basistechnieken Stempelen, Ranger Workshop 1 en Ranger Workshop 2.
De eerste twee zijn leuke miniboekjes, die je ook zelf gaat maken, waar alle technieken in komen. De laatste workshop wordt een project met een canvas. Wat het precies gaat worden blijft nog even geheim.
Basistechnieken Stempelen (nog niet beschikbaar)

Bloemenboekje

Het lijkt me heel gezellig om voor een speciale gelegenheid of juist gewoon omdat het heel leuk en gezellig is, een van mijn workshops te geven.
Marianne

donderdag 14 oktober 2010

Miniboekje van Collega

Corinne (een collega van mij) en ik hebben drie andere collega's besmet met het scrapbookvirus!! Charlotte, een van die collega's, heeft een schattig miniboekje gemaakt vanwege het afscheid van haar dochtertje Emma van haar kinderopvanggroep. De leidsters waren helemaal enthousiast!!! Het is dan ook een leuk boekje geworden!!




Het is goed te zien dat Charlotte van glitters en bloemen houdt!! Ik ben benieuwd wat ze nog meer gaat maken!!

Marianne

dinsdag 12 oktober 2010

25 gratis scrapping quotes

Bij Paper & Pictures kun je een gratis download krijgen van 25 Scrapbook Quotes!! Klik op de blauwe button hier naast en lees hoe je de download kunt ontvangen!! Ik heb ze al gedownload!! Errug leuk!!

Marianne

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...