Even een update wat betreft de labels van Tim! Hij heeft weer drie prachtige kerstlabels geplaatst. Nog zeven te gaan!!
Ik moet zeggen dat je er wel weer veel voor nodig hebt hoor!! Maar goed, we komen er wel hoor. Het valt me op dat ontzettend veel spullen gewoon uitverkocht zijn! Wat wel weer leuk is, is dat verschillende winkels korting geven op de spullen die Tim gebruikt heeft voor zijn labels!! Echt heel leuk!!
Corinne is een weekje met vakantie dus het komt er de komende week niet van om samen labels te maken maar daarna..................................... Aan de knutsel!!!
Ik moet zeggen dat je er wel weer veel voor nodig hebt hoor!! Maar goed, we komen er wel hoor. Het valt me op dat ontzettend veel spullen gewoon uitverkocht zijn! Wat wel weer leuk is, is dat verschillende winkels korting geven op de spullen die Tim gebruikt heeft voor zijn labels!! Echt heel leuk!!
Corinne is een weekje met vakantie dus het komt er de komende week niet van om samen labels te maken maar daarna..................................... Aan de knutsel!!!
Label nummer drie.
Label nummer vier.
Label nummer vijf. Zodra ik een label gemaakt heb, zal ik hem hier natuurlijk laten zien!
Fijne zondag!
Marianne

Nu ben ik in de gelukkige omstandigheid dat ik veel spullen van Ranger/ Tim Holtz heb. Maar...................... Helaas niet de stansen die hij hier gebruikt!!!! Dus zal ik even moeten bekijken hoe ik deze technieken en ideetjes kan gaan gebruiken op een label. Ik wil ze allemaal namaken. Niet alleen omdat ik ze leuk vind maar ook als voorbeeld voor Hobby World Croptime. 
De hele maand november zijn de AquaMarkers van Letraset 2,50 euro als je een klantenkaart hebt. Koop je dus vier markers betaal je 10,00 euro en spaar je 1,00 euro op je klantenkaart!!!! Deze actie is dus alleen geldig met de klantenkaart!! Heb je geen klantenkaart?? Dan betaal je 2,70 per marker!

Bloemenboekje


