woensdag 2 maart 2011

Meer info workshop Copic Markers met Nicole Verkooijen


Ik heb meer info over de workshop Copic Markers die Nicole Verkooijen gaat geven bij Hobby World Croptime aan de Rijneke Boulevard.

Nicole komt zaterdag 14 mei de workshop geven van 11 tot ongeveer 15.00 uur. Het kan een half uurtje uitlopen maar dat vinden wij niet erg toch??!

De kosten zijn € 27.50 incl. een eenvoudige lunch. Het enige dat je zelf moet meebrengen is een snijmat en je Copic Markers.

Klanten die zich hebben opgegeven voor de workshop en deze ook hebben betaald, krijgen 10% kassakorting bij aankoop van Copic Markers en met de klantenkaart (aan te vragen via de site of in de winkel) spaar je ook nog eens €1.00 voor elke €10.00 die je besteed.

Opgeven voor de workshop kan in de winkel maar ook via mail naar
workshops-hobbyworld@croptime.net. Zet daarin je naam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummer, mailadres en voor welke workshop je je opgeeft.

Ik heb me al opgegeven!!
Marianne

2 opmerkingen:

liszha zei

Sorry, niet helemaal mijn ding. Heb het geprobeerd maar blijft niet hangen bij mij. Ieder zijn ding.
Wel een vraagje. Weet jij wanneer de nieuwe stempels van Tim Holz te koop zijn. Ik ben gek op zijn nieuwe airmail stempels met onder andere een vintage ticket. Gaan ze die bij Hobbyworld verkopen?

Welkom bij Happy Stamper zei

ik ben ook van de partij :)
groetjes angelique

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...