donderdag 14 april 2011

Hij is zooooooooooo leuk!!!

Ik heb al een hele tijd niets verteld over mijn geweldige kleinzoon, Milo. Tja, ik wilde jullie niet vervelen met al die trotse oma-verhalen. Het is tenslotte een hobby-blog!!


Maar hier dan de laatste foto van Milo. Pas 9 weken en dan kan hij dit al!!!

Ik ben zoooooooooooo ontzettend trots op dit mannetje, dit wondertje. Aanstaande maandagochtend komt hij even bij mij thuis omdat zijn mama iets zonder hem moet doen. Meneertje schreeuwt namenlijk de hele boel bij elkaar als hij even geen aandacht krijgt. Kom maar op hoor!! Kan ik de hele tijd met hem knuffelen!!


Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...