zondag 15 mei 2011

Hoera!!! 50!!!

Begin deze maand ben ik 50 geworden!! Ik keek er al een tijdje naar uit hoor!! Ik vind het prachtig dat ik 50 ben geworden!


Het cadeau van de kinderen had ik het Paasweekend al gekregen omdat dat weekendje weg vanwege mijn 50ste verjaardag was. Ik kreeg een cadeaubon voor weekendjeweg.nl en een zilveren bedel voor mijn Pandora-armband in de vorm van een kinderwagen. Zo cute!! Van mijn schoonmoeder heb ik een prachtige nieuwe tas gekregen van PIP-studio (mijn favoriet). Mijn zwager kwam met een waardebon van Ici Paris (€ 50.00!!). Aan mijn man had ik twee stapelringen van Zinzi gevraagd. Errug leuk!!


Echt mijn verjaardag vieren doe ik tijdens onze vakantie in juni. Normaal vier ik het niet echt heel uitgebreid met een feest maar dit jaar wil ik dat wel doen en dan eens wat extra mensen uitnodigen. Daar heb ik nou echt zin in!!


Ik had mezelf die dag gewoon ingepland op het werk. Iedereen is aan het werk die dag dus had ik anders de hele dag alleen thuisgezeten. Niks aan.


Nou, die meiden waren lekker bezig geweest!! Er waren posters gemaak van filmfiguren waar ze mijn gezicht in hadden gemonteerd, uiteraard zat er een Sarah en er hingen slingers boven mijn bureau. Een van de collega's kwam nog even gezellig (op haar vrije dag) langs. Het was echt geweldig. Zelf hou ik niet zo van die poespas maar dit was precies genoeg!! Hieronder een paar foto's van de versierde receptie-afdeling!!
Er was een prachtige Sarah voor mij gemaakt die ze verstopt hadden op een plek waarvan ze dachten dat ik nooit zou komen. Het Fashionhok! Helaas meiden!! Die week moest ik kleding gaan passen met een aankomend bedrijfsleider dus er was paniek alom!! Hahahaha!! En ik, blondie, had niet eens door waar het om was!!
Een van de posters was opgehangen naast het portret van de oprichter van het bedrijf. Kijk, was ik in elk geval in zeer goed gezelschap!!
Met de slingers boven mijn bureau, de Sarah op de balie en al die posters kon niemand er om heen dat ik 50 geworden was. Helemaal leuk!!
Van John kreeg ik ook nog een bos prachtige rozen. Dank je wel schat!

Marianne

1 opmerking:

Martha zei

Gefeliciteerd, kan me voorstellen dat het leuk was. Leuke foto's!

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...